20.01.2016, 00:10
Virtuaalne reaalsus jõuabki massidesse, ja üsna leidlikul moel
Kaks tehnoloogiafirmat on leidnud viisi, kuidas virtuaalreaalsus nišitootest hulgikaubaks muuta.
FOTO:
Virtuaalreaalsus (VR) on moodsa tehnika vallas praegu üks kuumemaid trende. Jämedalt võttes on see uus omaette viis, kuidas nutiseadet meelelahutuslikul või harival eesmärgil kasutada: digipilt, -video või -keskkond, mis ümbritseb kasutajat ümberringi. Selle kogemiseks on vaja nutiseadet, spetsiaalset VR-seadet – tavaliselt prille, peakomplekti või kiivrit – ja tihti ka spetsiaalset pulti või muud juhtseadet.
Valdkonna edendamisest on praegu huvitatud paljud tehnoloogiafirmadest filmitootjate ja meediafirmadeni välja, aga massidesse pole VR veel jõudnud. Probleem pole selles, et poleks sisu, mida vaadata. Nii videomänge kui ka muid äppe leidub VR-seadmetele juba üsna palju ja neid tuleb aina juurde, suur osa tasuta. Videotest rääkimata.