Uibo sõnul sattus tema teos festivali programmi üpris omapärasel viisil. Eelmisel aastal istus ta Moskva rahvusvahelise noorte organistide konkursi žüriis. Konkursi reglement nägi ette, et igal õhtul pärast noorte esinemist pidi üles astuma ka üks žüriiliige. Noorte talentide kõrval esinemiseks valis Uibo oma oreliteose „Apocalypsis Symphony” neljanda osa „Uus Jeruusalemm”.

Omapärase helikeele ja suurepärase vormitunnetusega heliteos meenus tegijatele siis, kui pandi kokku festivali „Euroopa jõulud” programmi. Eestis oli selleks ajaks Andres Mustoneni käe all kõlanud juba oreliteose neljanda osa materjalidele loodud vokaalsümfooniline teos.

Selleks et suurteost saaks Moskvas tervikuna ette kanda, pidi Uibo ülejäänud kolm osa ühe kuu (sic!) jooksul orkestrile ja segakoorile seadma. Sellise uskumatu kiirusega tehtud töös oli talle abiks organistist sõber Toomas Trass, kes sisestas Uibo orelipartii partituurilehtedele ja printis need arvutist välja. Seejärel kandis autor orelipartii laiali erinevatele orkestripillidele, orelist endast sai üks harmooniat toetav pill.