Kontrabassimängija Arild Andersen esitab koos saksofonist Tommy Smithi ja trummar Paolo Vinacciaga plaadi „Live in Belleville” muusikat.

Neljapäevast pühapäevani Mustpeade majas toimuv festival on omamoodi sild džässi ja komponeeritud muusika vahel. „Mulle imponeerib muudest suurtest label’itest erinev hoiak,” iseloomustab ECM-i festivali kunstiline nõustaja, helilooja Erkki-Sven Tüür. „ECM-i ees-märgiks ei ole toota produkti, mida müüa. Loomulikult nad ka müüvad, ja väga hästi. Aga ajend on salvestada muusikat, milles peegeldub esitajate-loojate tõe-line pühendumus ja mis ei juhindu hetketrendidest.”

Kokku on pandud kava, mille neli kontserti on igaüks oma valdkonna tipud. Avakontsert keelpillimuusika austajatele – Tõnu Kaljuste juhatusel kõlavad tänapäeva heliloojate Silvestrovi, Pärdi, MacMillani teosed ning Tõnu Kõrvitsa lühiooperi „Tuleaed” kontsertettekanne.

13. veebruaril pakutakse erilist žanri nagu sensuaalne barokk – vabadus, mis on tekkinud aastakümnete pikkuse autentse baroki uurimise järel. Järgmise õhtu täidab kolme muusikajõe kohtumine. Trygve Seim on kar-ge Põhjamaade džässi kogemu-se liitnud huviga Aasia muusika vastu.