Viiekümne aastaga on saanud väikesest muuseumist suur ja uhke 12 talukompleksiga maa-arhitektuuri keskmuuseum, mida külastab aastas üle 140 000 inimese.

„Uus logo on märk, kus on ühendatud Eestimaa, meie maa-arhitektuuri sümbol rehetare ning samuti Eesti lipu kolm kaunist värvi,” sõnas Ingrid Piirsalu Eesti Vabaõhumuuseumist.

Lisaks logole loodi vabaõhumuuseumile ka tunnuslause „ajal on lugu”, mis viitab sellele, et elame ajaloo keskel ning igal ajastul sünnib lugusid, mis väärivad ülestähendamist ning talletamist järeltulevatele põlvedele.

„Logo on taotluslikult uudsust, sõbralikkust ning optimismi sisendav, sest soovime, et iga meie külastaja lahkuks muuseumist just nende tunnetega,” ütles Piirsalu.

Kaasaegses vabaõhumuuseumis on palju üritusi, suviti töötavad taludes käsitöölised, töötab koduste toitudega Kolu kõrts, toimub kontsert ja tantsuõhtuid ning külmal ajal saavad külastajad osaleda Kuie kooli põnevates hariduslikes programmides.

Juubeliürituste raames avab vabaõhumuuseum uue eksponaathoone, mis saab Piirsalu sõnul kindlasti oma unikaalse interjööri ja roosiliste kahhelahjude tõttu vabaõhumuuseumi pärliks.

Eesti Vabaõhumuuseumi uue logo autoriks on reklaamibüroo AD Angles.