Mis asi täpsemalt on hundikari ja kust see idee tekkis?
Hundikari on oma olemusel klassikaline kliendi lojaalsusprogramm. Seal on erinevad tasemed kuid võimalus on pileteid ostes jääda ka anonüümseks, nagu siiani. Idee on meil tegelikult juba aastaid olnud, kuid rahapuudusel ei ole olnud võimaik seda ellu viia.

Selle lojaalsusprogrammi abil me saame paremini teada, kes on need inimesed kes PÖFF-il käivad ja millised on nende filmieelistused. Lisaks küsida tagasisidet ja teha seeläbi paremat festivali. Ühtlasi soovivad meie sponsorid ja reklaamikliendid teada, kellele nad läbi PÖFFi oma sõnumeid edastavad.

Teine väga suur tõukejõud on raha. Kuna PÖFF on jätkuvalt suurtes rahalistes raskustes, siis oleme kogu aeg otsingutel, kuidas leida lisarahastusi ja mõtlesime välja, et kui küsime näiteks 25 eurot aastas PÖFFi fännide käest liitumisel, siis juba 100 liitujaga oleme teeninud PÖFFile lisatulu 2500 eurot. Idee ise ei ole unikaalne, pigem selle üks oluline tõuge just selline programm teha tuli meie rahvusvahelistelt partneritelt, kes on analoogse süsteemi juba aastaid tagasi käivitanud ja julgustasid lisaks fondide ja sponsorite küsida toetust ka oma fännidelt. Seega leidsime, et kui saame selle käivitamiseks tehtud investeeringu esimesel aastal tagasi, siis on projekt jätkusuutlik.

Ma saan aru, et tänu sellele on olnud võimalik piletihinda alandada. Kuidas?
Vastab tõele, et PÖFFi piletihind on üks väheseid asju, mis ei ole läinud kallimaks. Oleme aastaid piletihindu monitoorinud ja analüüsinud meie partnerfestivalidega ja ka kohaliku kinoturuga ja aegajalt neid ka muutnud. Hundikarja lojaalsusprogrammi HUNDISÕBER paketiga liitujatele tegime soodsamad piletihinnad kui varem, sest nemad on ühtlasi ka PÖFFi toetajad.

Kui palju inimesi on nö karjaga liitunud?
Hundikarjaga on liitunud pea 4000 inimest, kelles üle 500 on liitunud tasuliste pakettidega. Usun, et kuna tegemist on uue asjaga ja selle teavitus on olnud pigem tagasihoidlik kuna oleme nn testimisfaasis, siis usume et järgmisel aastal on liitujaid oluliselt rohkem ja perspektiivis hakkavad karjaliikmetele toimuma ka aastaringselt erinevad sündmused.

Mis vb on suurim kasutegur sellise süsteemi puhul nii liitujale kui PÖFF-ile?
Suurim kasutegur liitujale on see, et ta saab hõlpsasti anda tagasisidet filmidele, tema kliendi/staatuse info ja piletid on kõik ühes kohas tema kasutaja profiili all (ei ole vaja eraldi füüsilist kaarti) ja talle antakse filmisoovitusi, kuna just filmide valimine on olnud pajude jaoks suureks probleemiks. Lisaks saavad liikmed ka soodustusi ja eripakkumisi PÖFFi partnerite juurest.
PÖFFi jaoks on suurimaks kasuteguriks see, et me saame oma külastajatega paremini tuttavaks, saame nendega koos paremat festivali teha ja saame tasuliste pakettide puhul rahalist toetust.

Olenevalt hundikarja nö paketist saadetakse inimestele ka personaalseid filmisoovitusi - kes neid teeb või kuidas tekivad st kui liitunuid on palju, on see ju päris mahukas töö, kui just arvuti neid ei genereeri vms?
Jah, filmide valimine mahukast programmist on läbi aegade olnud paljudele filmisõpradele suureks väljakutseks. Oleme seda lahendanud varasemalt nii, et meie erinevad partnerid ja ka meediaesindajad saavad programmile varem ligipääsu ja aitavad sealt oma lemmikutest edetabeli teha, et oleks erinevate maitsetega inimeste nägemused.
Nüüd aga oleme selle automatiseerinud ja uus lojaalsusprogramm on üles ehitatud nii, et igale filmile, mis programmi kinnitatakse, lisatakse juurde ca 30 lisamärksõna, mis filmiotsingus ei kajastu. Süsteem otsib nende märksõnade järgi äsja sirvitud filmile sarnaseid parameetreid ja siis tõstab esile kõige rohkem kattuvate märksõnadega filmid. Aga inimesed saavad ka ise lisaks otsingufiltritest valikut täpsustada ja siis toimub soovitus juba kitsamast valikust lähtuvalt.