Mõnd asja tahavad homo consumus'ed saada rohkem kui teist. Tavaliselt eristavad neid asju teatud logod ja mustrid. Ihade loomisega tegelevad kooslused nõuavad enda sekka lõviosa andekaid inimesi, sõnast „loovus" on saanud müügioskuse ja proosalistel eesmärkidel õilsa retoorika rakendamise tähistaja. Keskmine reklaamiagentuuri töötaja elab mugavamat elu ja saab endale lubada rohkem asju kui keskmine skulptor.

Moe kui nähtuse, tema tööriistade ja varjukülgede lahkamisega on tegelenud rohkesti filosoofe  ja muid teooriaässasid. Nüüd on järg kunstnike käes. 

Loe lähemalt, kas Carpenteri kommentaar olukorrale, kus kunstis nähakse eelkõige investeeringut ning staatuse sümbolit on ikka piisavalt otsekohene.

Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta päevapiletartikkel
3 € Osta päevapilet
Tutvu maksevõimalustega >>