Kolm saamatut keskealist meest ajavad taga noori ilusaid naisi
Igasugune nali põhineb kahel eeldusel: valetamisel ja alandamisel. „Ristiisades” prevaleerib alandamine. Kuid küllalt leidub ka valetamist, näiteks Niina kaasamine süžeesse, Mardi esitlemine Aksli pojana jne. Ristitava lapse äravahetamisest ja selle salgamisest rääkimata. Pealiiniks on siiski kolme keskealise mehe saamatud katsed astuda noorte ja nägusate naistega seksuaalvahekorda („Juta on ka kuidagi leige viimasel ajal”, „Olemegi jälle kuival”). Säärane fookus on filmile turunduslikus mõttes ettenägelik. Mehed tulevad seda vaatama, et näha sookaaslasi, kes on veel lollimad ja edutumad kui nemad. Naised selleks, et näha, et nende mehed polegi kõige hullemad – vähemalt teoreetiliselt. Publiku ealist sihtrühma võib samuti laiendada, kaasates sinna peale keskealiste ka hilisnoored ja värskemad vanurid.