Mõni muutus on olnud ennustatav, näiteks liikumine massiivsema rütmijoonise poole. Seda taotlust võis kohati aimata ka eelmise albumi puhul (nt lugu „Kauboid ja indiaanlased”), kuid praegu on tänapäeva bassimuusika helimeemid juba läbivalt esil. Tugevalt sünkopeeritud rütmid, kolme peale kalpsavad jaotused, „maksimalistliku” kõlaga löökriistade sämplid koos võimsate elektrooniliste seadete ja siit-sealt läbi jooksvate kaheksabitiste stiilielementidega viivad mõtted label’i Hyperdub artistidele (nt Ikonika). Teisest küljest aga tekitavad paralleeli sellise Saksa ühe-mehe-kooslusega nagu Anstam. Ühesõnaga: Tehnoloogiline Päike on nüüd rütmiliselt kaasahaaravam, aga varasemast märksa kindlamalt kahe jalaga maa peal. Tehnoloogilise öko­utoopia asemele on vaikselt hakanud tulema mingi urbanistlik hoiakulisus. Muusikalist materjali raamina siduv unenäoline ambient’likkus on mõnevõrra taandunud.