„Märter” on pealtnäha lugu religioonist, ent võimukriitika kumab läbi. Mayenburgi näidend tundub Venemaa konteksti hästi kanduvat. Eesti on religioosselt leige riik, ka võimuhierarhia on erinev. Kas ja kuidas võiks lavastus kõnetada siinses kontekstis? On selles teie jaoks midagi universaalset, mis puudutab kõiki kõikjal?

Ei tea, kuidas hakkab kõlama, sest ma tean tänapäeva Eesti kohta vähe. Me tegime lavastuse eesmärgiga näidata, mis toimub Venemaal ja tegelikult ka kogu maailmas. Lähtudes lavastusest ja filmist, mis osteti peaaegu kõikidesse riikidesse, teevad inimestele muret just sellised küsimused: fanatism, väärtuste võltsimine ja inimestega manipuleerimine ideede abil, mis on võetud isegi pühadest raamatutest, aga on siiski suunatud hävitamisele, teiste inimeste tapmisele või nende vastu vaenu õhutamisele.