Ajaloodokumendina võtab „Tuska” kenasti kokku Eestis juba seitse-kaheksa aastat tagasi tippu tõusnud Metsatöllu tegevuse hetkeseisu. Nad ei mängi festivalil õhtul, nende kontsert kestab alla tunni ja platski on pooltäis. Bänd tegeleb rahvusvahelises plaanis ennekõike enda ülestöötamisega: esimene oma publik on võõraste seast leitud, nüüd tuleb seda kasvatada, nime kinnistada. Turunduslikus plaanis vaadates näitabki „Tuska” Metsatöllu kui bändi, kellega festivalikorraldaja või klubivedaja võib arvestada ja kes esineb täie raha eest. Sõu läheb käima avataktidest ja mõne loo järel pole vaikselt lisanduvalt publikult kätemere väljameelitamine enam mingi kunst. Ka raskerokikultuurile omane ringtants – circle pit – tuleb lava ees ära. Ent olgem ausad: bänd on Soomes mänginud piisavalt palju, et olla sealsele publikule kodune Metsätöll. Seda jääbki rahvas pärast esinemise lõppu skandeerima.