Mure Maa pärast / Ideede jahimees
Oskar Metsavaht ei vasta mitte kuidagi klišeedele ühest moekunstnikust, nagu neid näidatakse tavaliselt komöödiaseriaalides – rohkem ei saakski erineda roosades riietes nipsakatest dändidest, kelle liikumapanevaks jõuks on eelkõige edevus. Ometi on Metsavaht pannud aluse Osklenile, millest on rohkem kui 20 aastaga kasvanud Brasiilia edukaim moemärk, mis ründab vägagi jõuliselt ka välisturge. Kõigi moodi õppivate noorte kurvastuseks olgu lisatud, et Metsavahi eduloo taga ei ole ühtegi tundi moeharidust.
Ajakirjanduslikult magus moemärgi sünni legend räägib loo rühmast Brasiilia lumelauaentusiastidest, kes otsustasid aastal 1986 ronida Ameerika kõrgeimale mäele Aconcaguale. Kuna sel ajal nappis Brasiilias sportlikke riideid, mis taluks ka äärmuslikku külma, otsustas üks mägironijatest, spordiarsti taustaga Oskar Metsavaht ise luua rõivad, mis laseks läbi õhku ja kaitseks ka külma eest. Tänu televisioonile, kus näidati värskelt leiutatud jopedes lumelaudureid mäkke tõusmas, said Metsavahi riided paugupealt kuulsaks. Järgmine edukas PR-pall oli Metsavahi kui esimese brasiillase retk Mont Blanci tippu.