Plaadiveerg
IndustriaalLaibach •••••
„An Introduction to… Laibach / Reproduction Prohibited”
Ükskõik kas me vaatame Laibachi keel põses muusikat tegevate vembumeestena või tõsiste kunstnikena, ei saa me kuidagi mööda vaadata faktist, et nende näol on tegemist maailma parima cover-bändiga. Nende versioonid võivad paberil küll niiii valedena tunduda, kuid plaadile panduna kõlavad need ometi väga õigesti. Just nagu peakski Saksamaa hümn olema kurblik ambient-pala ja Queeni „One Vision” totalitaarsele diktatuurile soundtrack’iks sobiv marsimuusika.
Sten ValgusIndieEfterklang •••••
„Piramida”
Vaatamata mõnedele plaadil leiduvatele huvitavatele arranžeeringutele, puhkpillisektsioonidele ning koorile, jättis Piramida siiski kesise mulje. Suurima pitseri jätab albumile bändi laulja liigselt unelev ja eemalolev vokaal, mis rikub kogu maagia. Samuti oleks soovinud kuulda rohkem helilisi eksperimente, mida käidi plaadi tarbeks kaugel Svalbardi saarestikus Piramida-nimelises vanas kaevandusasulas lindistamas. Plaadil meeldib tükike siit ja tükike sealt, kuid üldiselt on siin liiga vähe üllatusmomente.
Kristo KoppelPoppNo Doubt •••••
„Push and Shove”
No Doubt on alati olnud cool bänd. Kuni käesoleva albumini. Kui siiani oli No Doubti ska- ja pungisegune poprokk kõigist teistest selgelt eristuv, siis „Push and Shove” võiks vabalt olla iga teise hetkel kuuma USA popnunnuka üllitis. Ainult selle vahega, et kui Katy Perry või Carly Rae Jepsen laulavad neid
„i love you’sid” ja „i need you’sid”, õhates mõne oma ihaldusobjekti poole, siis Gwen Stefani mõtleb neid fraase lausudes ilmselgelt oma pisipoegadele. Ja sestap passiks uus plaat väga hästi mõnele Atlantise lastediskole. No Doubt võiks juurte juurde tagasi pöörduda.
Piret Järvis