Enne videokatsetusi oli Pepeljajevi koreograafitöö tuntud ja tunnustatud eelkõige oma leidlikkuse ja hoogsuse, kohati isegi agressiivsuse poolest. Ja üle tüki aja on seda nauditavat koreograafiat ka laval näha. Daniil Harmsi (kelle samanimeline teos on lavastuse aluseks) ajastust pärit lindy hop seguneb omamoodi kontaktspordiga. Interaktiivne video kannab sealjuures osa absurdikirjaniku dialoogist ja loob mõned põnevad kujundid, kuid midagi jääb siiski puudu. Liiga suure osa on enda kanda saanud ka kummastav nimitegelase liin, mille poolelus, poolsurnud kange ja kohmakas vanaeit loob liiga suure kontrasti peategelase ja teiste lõbusamate kujudega. Nimitegelast tantsiva Olga Tsvetkova vastandusi täis liikumine on küll väga muljetavaldav, kuid sellele on omistatud loo jutustamisel liiga suur tähtsus. Aga kuigi tegu on Harmsi absurdi ja eksperimenteeriva tantsuteatriga, on siin lugu tunduvalt selgem kui varasemates lavastustes.