Ta on esinenud kaasaegse muusika festivalidel ja musitseerinud põnevate muusikutega. Laiem üldsus teab Kerikmäed popansamblist Dagö.

Prantsusmaal õppis Kerikmäe kaasaegset klassikalist muusikat, mida Eestis õppida ei saa: “Sealne õpetusstiil on tõesti pisut erinev. Rohkem võetakse muusikat läbi, samas kui meil lihvitakse kuude kaupa sama kava.”

Akadeemilisest haridusest hoolimata on Kerikmäe mitmekülgne: “Naudin ühtviisi osalemist nii NYYD Ensemble’is, Broken Time Orchestras, eksperimentaalsetes improprojektides kui ka Dagös.” Ta hoidub muusikat stiilide järgi paika panemast: “Mind huvitab väga erinev ja eri funktsioonidega muusika. Arvan, et pelgalt stiilipiirid ei ole “tõsiduse” määrajaks. Eelarvamuste tõttu võib olulisest kogemusest ilma jääda.“

Kõige tipuks teeb Kerikmäe EMA-s ja Viljandi kultuuriakadeemias kaasaegse muusika mängimise kursust. Ta soovib, et üliõpilastel oleks võimalus (kui mitte kohustus) saada aimu praegu kirjutatavast muusikast: “Teine pool on improvisatsioon. Tegelikult lõikan kasu, sest õpin üliõpilastelt palju,” naerab ta lõpuks.

Kerikmäe on töötanud mitme 20. sajandi suure heliloojaga, näiteks Pierre Boulez, Tristan Murail, Louis Andriessen, Gilbert Amy: “Mul on tõesti vedanud, et olen saanud töötada koos mitme tähtsa heliloojaga,” tunnistab ta ise, kuid lisab: “Proovid Bouleziga olid muidugi suhteliselt närvesöövad. Samas suhtub ta interpreeti soojalt ja tähelepanuga. See oli mulle oluline kogemus. Tristan Murail´ga mängisin ansamblis Les Temps Modernes. See ansambel esineb sügisel NYYD festivalil ja kohal on ka Tristan Murail.

Kerikmäe (29) lõpetas EMA pianistina. Magistrikraadi sai ta Lyoni kõrgemast riiklikust muusika ja tantsu konservatooriumist.