Loomulikult saan aru selle kõige ohtlikkusest, ebamugavusest ja ebatervislikkusest, aga miskipärast on mainitu võimalikkus selge märk, et ilm on alati soe ja reeglite ega aktsiisiga pole üle pingutatud. Ehkki alati võib kindel olla, et tegemist on riikidega, mille SKT pole nii kõrge kui Lääne-Euroopas ja kus päris tihti on peale liiklusseaduse jäänud vastu võtmata veel hulk demokraatliku riigi toimimiseks vajalikke seadusi, on nende riikide inimesed alati säravad ja soojad.

Lõuna-Aafrika Vabariik on üks selliseid kohti, mida puudutav statistika räägib arvude keeles päris koledast kuritegevusest ja vaesusest, tänavapilt aga naeratab vastu nii slummis kui ka kõige trendikamates linnaosades.

Selliseid riike on maailm tegelikult täis. Selles numbris jagavad kaks inimest oma Kuuba-vaimustust. Seegi on riik, mis nii inimõiguste- kui ka majandus- ja välispoliitika eksperte halliks ajab ja rändureid vaimustab. Ka neid, kes sealse elu karmimat poolt on kogenud, kisub tagasi. Muidu suuresti Aasiale keskenduv Finnair avab meie ukse alt järgmisel aastal isegi Havanna lennuliini. Mitmesse põnevasse riiki, mida küll päris kolmandaks maailmaks pidada ei saa – mõni neist on ka geograafiliselt päris lähedal – muutus reisimine sel aastal ka lihtsamaks. Otselennud Lääne-Euroopa suurlinnadesse on küll mugavad ja lühikesed, ent kaugemal on miskipärast põnevam ja lõbusam.