Hommikusöök teeb ilusaks ja saledaks

 (4)

Hommikusöök teeb ilusaks ja saledaks
Foto: Silja Luide

Isegi kui ärgates kõht tühi ei ole, tasuks siiski midagi põske pista, sest vahetult pärast ärkamist einestamine aitab lõuna- ja õhtusöögi ajal tervislikumaid valikuid teha.

Hommikusöögi ajal peaks organism saama eelkõige valku ja liitsüsivesikuid, kuid väheses koguses ka rasvu. Komplekssüsivesikuid on vaja selleks, et maks ei peaks end koormama keha varude arvel veresuhkru normis hoidmisega. Kui maks toidust glükoosi ei saa, peab ta ise insuliini tootmisega kõvasti vaeva nägema. Sellepärast on päeva esimeseks toidukorraks eriti head täisteraleivad, -sepikud ja -pudrud, aga ka pasta, kartuliroad või pannkoogid. Täisteratoodetest saadavad kiud- ained aitavad seedimisele kaasa.
Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare