17.07.2015, 23:30
Tootearendus võib mõnikord päris marru ajada
Kui mu ette panna vanillijäätis ja šokolaadijäätis, siis ma suudan kiiresti valida, (vanillijäätise kasuks loomulikult), aga kui seal valikus oleks ka tikrijäätis, rabarberijäätis, kuldrenetijäätis, murakajäätis, sõstrajäätis, ploomijäätis, siis jääb see jäätis mul ostmata. Liiga palju valikuid. Inimloomus on juba kord – imeline.
FOTO:
Leiva-aasta on pannud ka pagaritoodete tootjaid tempokamalt tootearendusega tegelema. Kui räägin kolleegile, et mu lemmik-koorikleib, täiusliku maitse, tekstuuri ja kujuga leivatoode on tootearenduse käigus saanud enesele lepasuitsumaitselise nimekaimu ja et minu jaoks on see liig mis liig, naerab tema, et see kõlab nagu ludiidi jutt. Ludiidid olid, mäletatavasti, Inglismaa tööstusrevolutsiooni keerises tööta jäänud kangrud, kes asusid kättemaksuks neilt töö võtnud aurumasinaid lõhkuma. Progressivastased. Nad ei tahtnud midagi kuulda elukestvast (ümber)õppest, nad tahtsid kangast kududa, nii nagu nende isad ja isaisad seda olid teinud.