Kuid peenike ja vormis olla on moes. Teadlasedki on uurinud ja teada saanud, et väiksema suurusnumbriga rõiva ostmine parandab inimese enesetunnet. USA teadlaste JoAndrea Hoeggi ja Maura L. Scotti kaks aastat tagasi Journal of Consumer Psychologys ilmunud uuring viitab standardite puudumisele turul ja rõhutab, et oluline on aru saada, kuidas see mõjutab tarbijakäitumist. „Tõenäoliselt satuvad poodlejad silmitsi suuremate rõivaesemetega, mida esitletakse väiksematena, ja on tähtis aru saada, kuidas tarbijad sellele potentsiaalsele ohule reageerivad,” järeldavad teadlased ja kinnitavad, et suurem number sildil paneb inimesed rõivaesemesse kriitilisemalt suhtuma. Selle põhjuseks nimetab uuring tarbijate enesehinnangut. Kui poodi minnes on tuju hea, siis ostetakse hästi istuv asi, olenemata sellel olevast numbrist. Kui poodi minnakse halva tujuga, siis kandub see enesehinnangusse, määrib ka hästi istuvat kleiti ja käivitab hoopis konksuga stsenaariumi.