See on järjekordne pärl sedaankupeede seeriast, millega esmakordselt üllatas automaailma kaheksa aastat tagasi Mercedes-Benz, kes esitles neljaukselist kupeed CLS. Sama trikki kordas Audi oma mudeliga A7. Nüüd on siis ka BMW kupeel harjumuspäratult neli ust. On lihtsalt uus mood nimetada ilusad sedaanid neljaukselisteks kupeedeks. Tegelikult ei ole Gran Coupé puhul uste arvul tähtsust. Iga nurga alt vaadates on see nii ilus auto, et pole vahet, kas sellel on neli, kaheksa või mitte ühtegi ust.

Eelnev jutt kõlab lollina, aga Gran Coupé üks väärtusi on tõesti uskumatult õnnestunud välimus, mis väärib kunstiteosega võrdlemist. Aplaus BMW peadisainerile Adrian Van Hooydonkile, kes on oma meeskonnaga kujustanud auto, mis on ühtviisi ilus, elegantne, jõuline ja ajatu ega ole ometi pealetükkivalt edev. Julgen ennustada, et BMW Gran Coupé on ihaldatud sõiduk ka kolmekümne aasta pärast, nii nagu praegu BMW esimene 6. seeria kupee 1976. aastast.