Lõpuks otsustas Grady Hendrix avalikustada Ikea kataloogi kujundusega raamatus, et mis tegelikult säärastes kauplustes juhtub, öösiti näiteks. Ja mitte pelgalt öösiti. Ka päeval on – raamatu järgi Clevelandis asuvas mööblikaupluses Orski – piisavalt õudne. Ostjad vähemalt pääsevad välja, kui tahavad, kuid töötajad on kauplusse vangistatud. Päevast päeva, hommikust õhtuni üks ja seesama konveier.

Aga jah, seal Clevelandi Orskis käib öösiti miski möll – hommikul leitakse purunenud Kjërringi raamaturiiuleid, kildudeks kukkunud Glansi veeklaase ja katkiseid Liripipi garderoobikappe. Voodites on haisev löga.

Kolm töötajat – üks kohusetundes, teine lisateenistuse nimel, kolmas seetõttu, et on ülemus – jäävad ööseks kauplusse, et juhtunule jälile saada ning satuvad õudustele, mis eiravad igasuguseid loogikareegleid.
Kui sajandeid tagasi oli samas kohas, kus Orski nüüd, vangla, siis ei saa kõigest sellest head nahka tulla. Samas pole vahet, kas inimene on paigutatud aastateks trellide taha või kappide ja kummitite vahele mööblit müüma.

„Horrorstör“ on tituleeritud õudusromaaniks ja seda ta kahtlemata on. Kuid samavõrd peegeldub raamatust irooniat ning mitte just nii kaunist tegelikkust, milles rahamaailm pöörleb.