Põhjaliku uuenduskuuri läbinud Motorex toimub tavapärasest hiljem, ajavahemikul 19.-23. aprill, ning hõlmab esmakordselt lisaks Eesti Näituste messikeskusele ka Tallinna Lauluväljaku territooriumi. Sisepinda on 20 000 m2 ja välispinda 5000 m2.

Ekspositsiooniga on esindatud peaaegu kõik Eestis müüdavad sõiduauto margid. Autofirmad on lubanud näitusel teha kümmekond esmaesitlust. Uue automargina on näitusel Dodge. Esmakordselt on Eestis väljas Alfa-Romeo Brera, Mercedes-Benz R-klass, Fiat Croma, Peugeot 207, Kia Magentis jt.

Robot ja diskoauto

Üheks tõmbenumbriks on hääl-käsklustele reageeriv 1,2 meetri pikkune humanoidrobot Honda Asimo, mis suudab kõndida edasi-tagasi, käia mööda treppe, tantsida ja joosta kiirusega kuni 6 km/h. Teine Jaapani autotootja Toyota näitab tümpsuseadmetest kokku ehitatud diskoautot Aygo DJ.

Uudistamiseks on ka veoautod, mootorrattad, ATV-d, vee-sõidukid, tarvikud ning varuosad.

Varasemast rohkem on tähelepanu pööratud hobi- ja motospordile, sest tänavu tähistab Eesti motosport 85. aastapäeva. Väljas on meie autospordi ajalugu ja tänapäev. Spetsiaalselt Motorexi jaoks tuuakse kohale Subaru Impreza WRC 2006. aasta võistlusmudel. Lisaks demonstreeritakse pääste- ja militaartehnikat. Organisaatorid lubavad huvitavat väljapanekut nõukogude autode ajaloost. Tutvustatakse erinevaid sõidukoolitusi, korraldatakse väiksemaid võistlusi. Korraldajad näevad tänavust Motorexi pereüritusena, kus huvitavat tegemist leiavad ka lapsed ning pereemad. Loodud on lasteala ning külastajate kõhutäite eest hoolitsevad mitmed söögikohad. Esmakordselt on messil poed, kus müüakse auto ja tehnikaspordi alast nänni, näiteks Schumacheri kostüümi lastele.

Võrreldes varasemate aastatega on pileti hind odavam – üksikpilet maksab 95 krooni ja perepilet 150 krooni. Parkimine on tasuta ning see on viidud lauluväljakule. Messile oodatakse 55 000 külastajat.

Motorexi peakorraldaja on esmakordselt automüüjaid ühendav Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL), kes kaasas organiseerimisse üritusturundusagentuuri Orangetime, Eesti Näituste AS-i ning Eesti Autospordiliidu.

AMTEL-i juhatuse esimehe Jaak Uudla sõnul vajas autonäitus põhjalikku remonti.