Filmi “Seitse kilomeetrit Jeruusamlemmast” keskmes on keskeakriisis vaevleva reklaamilooja kohtumine inimesega, kes osutub Jeesus Kristuseks, teatab BBC.

Filmi käigus joob Jeesus Kristus ära pudeli Coca-Colat, mille peale reklaamimees hüüatab:”Jumal, milline tunnustus!”

Karastusjooke tootva Coca-Cola Company väitel ei ole filmi loojatele lubatud Coca-Cola kaubamärgi kasutamist.

Oma avalduses leiab karastusjoogifirma, et film, mille peategelaseks on Jeesus Kristus ei ole sobiv koht Coca-Cola brändi reklaamimiseks.

Coca-Cola Company lisab, et firma seisukohast teavitati ka filmi produtsenti ja stsenaristi ning ollakse pettunud, et viimased ei austanud Coca-Cola Company palvet.
Firma palus filmitegijatel eemaldada stseen, kus Jeesus joob Coca-Colat, kuid filmi autorid väitsid, et kõnealuse stseeni eemaldamine on kallis ja aeganõudev.

Ligi nädal kestnud õigusliku vaidluse tulemusena on filmi autoritel keelatud linateost näidata enne, kui probleeme tekitanud stseen pole ümber tehtud.