B-halli võiks nimetada mootorrattahalliks, kus väljas enamik Eestis müüdavatest uutest ratastest. Mootorrattahuvilised võivad uudistada Unic-Moto ekspositsiooni “Indiani mootorratas 100 aastat”, Jõgevatreffi korraldajate ja Eesti Motospordiföderatsiooni väljapanekut, rattaid Ramo, Bike Worldi, Yamaha keskuse, Motoluxi ja AP Moto boksides. Ka veesõidukihuvilised ei pea pettuma.

C-halli valitsevad sõiduautod. Et rahvusvahelises autonäituste kalendris OICA on Eesti Motorex üle aasta (vaheldumisi Riia näitusega) siis on ka Motorex esinduslikum üle aasta.

Toyota Balticu esindaja Üllar Lanno sõnul on automüüjatele rahaliselt lihtsam jälgida rahvusvahelist kalendrit ja mitte käia näitusel igal aastal, sest suurtootjale kohane osalemine automessil tähendab ligi miljonikroonist väljaminekut. See on ka peamine põhjus, miks AMTEL on otsustanud osaleda Motorexil üle aasta.

Ehkki Autode müügi ja teenindusettevõtete liit AMTEL sel aastal näitusele ei tule, on tootjafirma toel esindatud Renault’ uudised Info-Auto ja Renault’ Keskuse ühises väljapanekus. Esmakordselt Eestis saab tutvuda uue Renault Laguna, uuenenud Espace ja Clio sedaankerega variandi Thaliaga.

Info-Auto toob näitusele ka 12 Fordi, peauudiseks mõistagi Mondeo. Volvodelgi on tulnud möödunud perioodil välja kolm uut mudelit. Mazdal (Vilojett) ja Porschel (Baltijas Sporta Auto) on C-hallis oma boks. Eesti Helkama Auto näitab Mitsubishisid ja ·kodasid. D-hallis on väljas Hansa Auto eksponeeritavad Sisu ja Renault’ veokid.

Sepa sõnul on esmakordselt Motorexi ajaloos väljas kaks Rolls-Royce marki sõidukit (välismaise kollektsionääri erakogust) ja valitseva vormel-1 maailmameistri Michael Schumacheri vormel-1 auto.

Messi erilisemaid eksponaate on kuueukseline limusiin S80-e baasil.

Lisaks leiab hallidest suures koguses muud alaga liituvat: rehve, tööriistu, tarvikuid, varuosi, lisavarustust ja teenuseid. Hiilata võivad mootorrataste-paatide ning varuosade ja tarvikute pakkujad, kes suures möllus kipuvad muidu atraktiivsemate autode varju jääma.

1992. aastal esimest korda korraldatud Motorexist on saanud Eesti suurim tehnikahuviliste kokkusaamiskoht, kust käib viie päevaga läbi peaaegu 50 000 inimest.

1992. aastal külastas näitust 12 500 inimest, 1996 ületas külastajate arv 50 000 ja näituse sisepind 10 000 ruutmeetri piiri. Rekordaastal 1998 käis näitusel 62 200 inimest, enim eksponente oli mullu – 153. Sel aastal oodatakse messile 40 000–50 000 külastajat.

Messi eelarve küünib poolteise miljoni kroonini.


Motorex on avatud

14.–18. märtsil k 10-18

18. märtsil k 10-17, pilet 80 kr, perepilet 190 kr

Kullo Kabonen