Suve hakul sündinud Eesti Rahvusringhääling (ERR) vajas oma korporatiivset identiteeti. Juunis korraldati kutsutud konkurss, kus osalesid neli Eesti reklaami- ja graafikaagentuuri. Võitjaks osutus reklaamiagentuuri Division töö.

"Eesti Rahvusringhäälingu logo kannab endas mitmeid eri kanaleid ühendavat eetrilainete ideed," seisab kirjas ERR-i pressiteates.

ERR on siduv ja ühendav katusorganisatsioon kõigile eri väljundit omavatele avalik-õiguslikele kanalitele. Logokonkursi žüriisse oli väliseksperdina kaasatud ka Eesti Kunstiakadeemia õppejõud Marko Kekišev. Konkursi võitjaks osutus reklaamiagentuur Division, kus logo valmis disainer Kalle Toompere käe all.

Kõikide ERR programmide olemasolevad kaubamärgid ehk logod - Vikerraadio, Raadio 2, Klassikaraadio, Raadio 4, Raadio Tallinn ja ETV säilivad, seega näiteks ETV logo ei kao ekraaninurgast kuhugi. Eesti Rahvusringhäälingu logol on eelkõige korporatiivne ning programmideülene kasutus.