Eelmisel nädalal oli kogu sotsiaalmeedia ja meelelahutusportaalid täitunud ühe Youtube’i lingiga, kus õrnahingeline noormees laulab veebikaamerasse tänavuse Eesti Laulu võidulugu „Kuula”. Ennastunustavalt laulule pühendunud poisi akna taga tänaval on aga ellu ärganud zombie’d, kes üritavad tuppa sisse murda. Minutiline videoklipp lõpebki sellega, et üks zombie tungib poisile kallale. Klipp võis ajada naerma või mõjuda šokeerivalt, kuid anonüümse video populaarsust kinnitavad vaatajaarvud. Nimelt oli paari päevaga videolõiku vaadanud üle 100 000 inimese, kes kõik olid – nagu hiljem selgus – näinud tegelikult tänavuse Haapsalu õudusfilmifestivali (HÕFF) reklaami. Nii reklaamigurude kui ka võhikute hinnang kampaaniale oli ühtne: see oli geniaalne viral marketing ehk viirusturundus. HÕFF-i tegevjuhi Maria Reinupi sõnul oli idee autoriks režissöör Oskar Lehemaa, kellelt pärines ka 2010. aasta festivali reklaamklipp. Ent Lehemaa sellel aastal pakutud idee veebikaamera ees esinevatest inimestest, kelle zombie’d ära söövad, ufod röövivad või leiavad nad õudse lõpu mootor-saega mõrvari käe all, ei sobinud Reinupi sõnul festivali üldise kontseptsiooniga üldse kokku.