Konverentsi kaks tähtsamat teemat olid video edastamine otse Facebooki ja Messengeri kui eraldi platvormi arendamine. Kuna f8 on tarkvaraloojatele mõeldud üritus, siis ei näe seal eriti valmistooteid, vaid pigem rakenduste ja veebiteenuste loomise-täiendamise abivahendeid.

Nii et see, kui populaarseks mingid uued võimalused saavad, sõltub suuresti tarkvaraseppadest, kes peavad need esmalt kasutusele võtma, et lõppkasutaja võiks juba vilju noppida.

Näiteks tahab Facebook, et inimene saaks peale profiilipildi üles panna ka video ja mitte ainult põhikeskkonnas, vaid suvalise äpi kaudu. Samuti huvitab Facebooki nii virtuaalne reaalsus (VR, vaatajat täielikult ümbritsev digikeskkond) kui ka selle vähem glamuurne õde – täiendatud reaalsus (AR, augmented reality). Mida Facebook AR-iga peale hakkab, pole selge, aga f8 esitluse põhjal saab järeldada, et suure strateegia oluline osa on pakkuda sotsiaalvõrgus AR-videomänge.