24.03.2009, 16:17
Tallinn Music Weeki seminarid keskenduvad muusika reklaamimisele
Tallinn Music Week sai paika oma 26. - 28. märtsini toimuvate seminaride kava, kus muu hulgas arutletakse autorikaitse ja YouTube'i üle, väikeriigi muusika võimaluste üle ning vaadatakse erinevaid võimalusi muusika reklaamimiseks.
Diskuteeritakse eelmisel nädalal meedias kirgi kütnud
teemal „EAÜ võitluses Youtube’iga“, kus IT- visionäär Linnar Viik püüab teemasse
uudseid vaatenurki pakkuda („Is Music For Free?“); arutletakse, mis võimalused
on ühel väikeriigil end efektiivselt maailmas tutvustada („Small Country, Big
Brand“); vaieldakse erinevate kultuuri ja muusika toetamise mudelite üle
muusikaekspordi valdkonnas ja üldisemalt („The Role of Music Export Office“),
räägitakse muutuvast ja muutunud muusikameediast: harjumuspärased kanalid VS
lõputud võimalused tasuta internetipromoks („Ways to Promote Your Music...“) ja
jagatakse naljakaid ja õpetlikke lugusid-kogemusi tuuritamisest („How to Tour
Your Band“).
Seminari-paneelidel astuvad üles Eesti tegijad nagu Linnar Viik,
Erki Peegel (EAS), Margus Laidre (Eesti suursaadik Londonis),
Erkki-Sven Tüür, Jaak Sooäär, Sven Lõhmus, Kalev
Rattus, Ahto-Lembit Lehtmets, Vaiko Eplik ning Euroopa
muusikaäri respekteeritud professionaalid: Gunnar Madsen (Danish Rock
Council asutaja), Jan Sneum (EBU üks eesrääkijatest), Aine
O’Keeffe (loometööstuse spetsialist UKs), Dan Panaitescu (Sziget
festivali juht), Jonas Holst (Sony ATV publishing A&R), Juha
Kyyrö
(Soome edukaima agentuuri ja leibeli Fullsteam juht), Juhani
Merimaa (Tavastia klubi, festivalide Ruisrock ja Ankkarock omanik ja juht)
ja paljud teised.
Showcase-festivali raames astub Tallinna klubides
kolmel õhtul üles 65 Eesti bändi Metsatöllust Bedwettersini ja Rein Rannapist
Popidiotini. Stardime neljapäeval, 26. märtsil klubis RockStars legendaarse
Soome leibeli Stupido sünnipäevapeol (just see plaadifirma andis välja Eesti
bändi J.M.K.E albumi juba aastal 1989).
Vaata Tallinn Music Weeki kava
.