Aastaid tagasi ehitati Kuivastu sadamasse kaid, kuid selle ehitus jäi pooleli. "Seal on praegu mere põhjas liiva ja kruusa padi, mis on pealt kaetud 2x3 meetri suuruste betoonplaatidega. Need asuvad vee all umbes nelja ja poole meetri sügavusel ning on omavahel ühendataud kettidega. Seoses praeguste raskete jääoludega peavad laevad kai äärde pääsemiseks palju manööverdama ja üks plaat on arvatavasti servapidi ülespoole tõusnud ning selle otsa Tehumardi end nähtavasti vigastaski," rääkis Rihvk.

Laevakeresse tekkinud august imbus vesi praami ühte veemahutisse. Rihvki sõnul avastasid lekke laeva mehaanikud, kellele tundus imelik, et tühi mahuti oli vett täis. Rihvki väitel ei kujuta leke laevale suurt ohtu, kuid sellises olukorras praam siiski reise teha ei saa.

Auk keevitatakse laevakompanii direktori sõnul küll kinni, kuid tööst jääb Tehumardi nädalaks kõrvale. "Häda on selles, et Tehumardi koos Koguvaga on laevad, mis hommikuti praamiteed jääst lahti sõitsid. Kolmas Virtsu-Kuivastu liini parvlaev Harilaid ei tule paksu jääga toime. Võib juhtuda, et esimene hommikune reis Virtsust jääb ära ja mõlemad praamid alustavad tööpäeva Kuivastust," märkis Rihvk.

Risto Berendson, Meie Maa