Frankfurdi elanik kannatas telefoniterrori all mitu kuud: igal tööpäeval helistas keegi mitu korda tema telefonile, kuid kui ta toru võttis, siis temaga ei räägitud, vahendab Reuters. Kui mees tagasi helistas, siis ei vastatud.

Mees tüdis lõpuks ja tellis helistaja numbrile blokeerimisteenuse.

Mitme kuu pärast sai tal kõrini teenuse eest maksmisest ja ta loobus sellest. Kõned algasid uuesti.

Lõpuks palus mees abi politseist, kust selgitati välja, et kõned tulid ühest Hamburgi juuksurisalongist. Selgus, et kõnesid võttis vigane kaardimakseterminal, mis valis õnnetu sakslase telefoninumbri iga kord, kui keegi kaardiga maksis. 

Salongi personal maksterminali kummalisest veast midagi ei teadnud. Nüüd viga parandatakse ja Frankfurdi mees enam telefoniterrori all kannatama ei pea.