Infoühiskonna teenuste arendamise osakonda kuuluvad lisaks osakonna juhatajale nõunikud Janek Rozov ja Alar Teras, kes kõik tulevad üle Maksu- ja Tolliameti (MTA) teeninduskorralduse osakonnast.

Raivo Piiritalo sõnul kasvas Maksu- ja Tolliameti teeninduskorralduse osakonna kompetents avalike teenuste arendamisel ühe asutuse haldusalast välja. „Ühelt poolt arendasime ühte Eesti parimat e-teenust, mille klientide arv on Eesti suurimaid. Teisalt lõime juba MTA-s erinevate asutuste vahelisi töögruppe ja korraldasime seminare, mille eesmärgiks oli vahetada asutuste vahel infot avalike teenuste arendamiseks,” sõnas Piiritalo ja kinnitas, et MTA teeninduskorralduse osakonnast osaliselt ületoodav kompetents jätkab MKM-is infoühiskonna teenuste arendamist üle-riigiliselt.

Infoühiskonna teenuste arendamise osakonna esmaseks tegevuseks saab olema keskse vaate loomine avalike teenuste osutamisele, sealjuures on oluline nii kodaniku vaade, kanalid kui ka koostöö kohalike omavalitsustega.

Osakonna juhataja Raivo Piiritalo on lõpetanud 1997.aaastal Eesti Põllumajandusülikooli ökonoomika ja ettevõtluse erialal. Karjääri alustas Tartu Linna Maksuametis revidendina. On töötanud Maksu- ja Tolliametis üle 15 aasta, sealhulgas järelevalve osakonna juhatajana, kontrolliosakonna juhatajana ning Põhja Maksu ja Tollikeskuse juhatajana. Viimased kaks ja pool aastat töötas Maksu- ja Tolliameti teeninduskorralduse osakonna juhatajana. Regioonijuhina töötades oli tema suurimaks väljakutseks ühendada regionaalsel tasandil Põhja Maksukeskus ja Tallinna Tolliinspektuur ühtseks toimivaks asutuseks. Maksu ja Tolliameti teeninduskorralduse osakonna juhtimisel olid suuremateks väljakutseteks asutuseülesed arendusprojektid, sealhulgas müügimaksuprojekt ja keskkonnatasude projekt ning Riigimaja projekt.