Kindlustusandja on teavitanud Tarbijakaitseametile, et väljamaksete tegemine reisikorraldaja tagatisrahast on prioriteetne, maksete tegemisega alustatakse peale protseduurireeglite täitmist ehk peale esitatud nõuete täiendava läbivaatamise ja kontrolli.

Alates 1.12.2011 väljastab amet nõuded esitanud tarbijatele personaalsed teatised menetluse lõppemise ja väljamakstava summa suuruse kohta. Turismiseadusest tulenevalt hüvitatakse tagatisraha kaudu tarbijatele toimumata reisipaketi maksumus, kuid seda sellisel juhul, kui tegemist on tõepoolest tarbijaks oleva isiku poolt tehtud tehinguga ja pakettreis on ostetud isiku poolt tema eravajaduseks. Rahuldamisele tagatisrahast ei kuulu üksikute reisiteenuste eest makstud summad (nt lennupiletid, kindlustus vms).

04.10.2011.a kell 15:30 teatas reisikorraldaja Fiji Travel-Alma Tour Group OÜ Tarbijakaitseametile, et lõpetab oma tegevuse seoses makseraskustesse sattumisega (tegemist ei ole pankrotiga) ning suutmatusega täita pakettreisilepingutest tulenevaid kohustusi. Fiji Travel-Alma Tour Group OÜ’l on 170 000 euro suurune tagatis.

Kõik reisikorraldaja Travel-Alma Tour Group OÜ maksejõuetusega seonduv on täpsemalt ja detailsemalt avaldatud Tarbijakaitseameti kodulehel.