Politseisõidukitele tulevad kliendiinfo numbriga kleebised
PPA teeninduskeskuse juht Tatjana Portnova ütleb, et päästeametiga sarnased sõidukite kleebised on hea viis, kuidas suurendada inimeste teadlikkust kliendiinfo 612 3000 olemasolust. „Politseisõiduk on kui liikuv visiitkaart ning loodame, et kahe eristuva telefoninumbriga autod jäävad silma ja teadlikkus universaalse infonumbri olemasolust suureneb,“ ütles Portnova.
PPA kriisireguleerimisebüroo juht Marti Magnuse sõnul teenib infonumbri kuvamine sõidukitel eelkõige hädaabikõnesid vastu võtvate juhtimiskeskuste koormuse vähendamise eesmärki. „Täna saavad juhtimiskeskused üle Eesti suurel hulgal infokõnesid, mis politsei operatiivset sekkumist ei vaja. Samas on liinid nende kõnede ajal abivajajate jaoks hõivatud, mistõttu võib kellegi jaoks abi saamine selle võrra viibida,“ selgitas Magnus.
Eelmisel nädalal politseile üle antud uued sõidukid on kõik infokleebistega varustatud. Juba kasutuses olevatele autodele pannakse kleebiseid järkjärgult. Kleebitav kiri on INFO 612 3000, telefonimärk ja 110 ning www.politsei.ee. Pikemas perspektiivis tulevad sarnase infoga, kuid vastavalt sõiduki tüübile kohandatud kleebised kõikidele PPA operatiivvärvides sõidukitele, nii sõiduautodele kui ka bussidele.
612 3000 on PPA kliendiinfo number, mis töötab argipäeviti kella 8-18. See number annab infot PPA põhivaldkondade töö ja teenuste kohta ning aitab leida õigeid kontakte. Hädaabinumber 110 on ööpäevaringne operatiivnumber, kuhu tuleb helistada siis, kui vajatakse politsei kiiret abi või teatatakse süüteost või liiklusõnnetusest.