Kas just tõestamiskoht, aga see oli selline võistlus, et kui hästi läheb, võib kasuks tulla. Kui teises sõidus turvaauto rajalt ära tuli, ei saanud ma isegi aru, mis täpselt toimub. Mõtlesin, et eesoleval autol on midagi viga, kuid sain aru, et hoopis minul on jama. Täpselt ei tea siiani, miks vahukustuti lahti läks. Vist mingi andur või midagi mootoris kuumenes üle. Üritasin paar ringi veel sõita, aga nähtavus oli nii halb, et ei näinud midagi. Kiivri visiiril oli sentimeetrine ava sees, tõmbasin kiled pealt ära, aga seda vahtu tuli ja tuli. Lõpuks kuivas see klaasi külge kinni. Sõitsin boksi, lasin klaasi puhtaks teha, läksin veel mõneks ringiks rajale ja üks ring enne lõppu tulin lõplikult boksi.

Korjus räägib veel, et GP3 vormelisarja viimasel etapil võttis ta stardis rumala riski, mis nullis kohe võimaluse saada kokkuvõttes parem koht. Samuti kinnitas ta, et vormel üks tiimidega tal pole pärast Lotuse noorteprojektis osalemist enam kontakte olnud.