NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 3
10.04.2017 00:28
Selge.
Nüüd on siis arusaadav, miks aafriklased ja araablased on kohe peale Rootsi pinnale astumist rootslased, usbekk aga jääbki usbekiks ja saab endale "äpardunud õnneotsija" sildi.
Tuleb välja, et tolerastlikel rassistidel on inimesed kastidesse jagatud.
Ja endise N-Liidu alade põgenikud ei ole ei põgenikud ega isegi mitte inimesed ...
Seda, et Rootsis on kõik suurepärane ja läheb aina paremaks, jaurasid tolerastlikud politrukid viimased kuud kogu aeg.
Isegi kuritegevus ei olevat tõusnud ...
kuna teatud linnaosades on nii politseijaoskonnad kui kohalikud omavalitsused kinni pandud ...
nii et kuritegudest ei ole kellele teatada ja seda ka ei registreerita.
Paneme Tallinnas politsei kinni - kus kuritegevus langeb ....
statistikas loomulikult.
... ja mida Rootsi ikkagi ette võtab, seda unustas sm. Poom mainida.
Elik, mitte midagi.
Elik rootslased tatsavad kurbade ja tõsiste nägudega, aga väga rahulikult, tapalava poole ...
nagu lambakari.
Ja sellisteks tahab sm. Poom muuta ka eesti rahva.
    Näita vanemaid (13) Laadin kommentaare...
    10.04.2017 12:53
    Kas kõik sajad tuhanded Rootsis varjupaika saanud tuneeslased, marokolased, bantud, suulud, iraanlased ja araablased on toonud varjupaika taotles tõestuse, et nende kodumaal ähvardab neid surmaoht?
    10.04.2017 13:10
    Seda ma ei tea. Mina ei näe põhjust tuneeslastele ja marokolastele varjupaika anda. Ma ei oska ka kommenteerida, et kui palju või mis alusel neid Rootsis on. Küll aga näen ma selget põhjust varjupaiga andmiseks inimestele, kelle kodumaal käib sõda või kelle kodumaal kehtib surmanuhtlus, mida rakendatakse sõna- ja/või usuvabaduse takistamiseks (nagu Iraanis).
    10.04.2017 18:17
    Sm Poomil on jäänud rootsi peaministri ütlemised kahesilma vahele, ilmselt teadlikult!
    Rootsi peaminister: massilist sisserännet ei tule enam iial!
    http://objektiiv.ee/rootsi-peaminister-massilist...
    Rootsi asepeaminister teatas pisarsilmil pagulaspoliitika karmistamisest!
    http://objektiiv.ee/rootsi-asepeaminister-teatas...
    Küll tuleb ka aeg kui sm Poom pisarsilmis eesti rahva käest vabandust palub! Iseasi on see, kas riigireetur Poom ka kunagi andeks saab! Kahtlen!
10.04.2017 00:44
Svärjestanis polegi mingeid piire,kui,siis nähtamatud ja needki vaid valge haleda vikingsoni lödipüksist pojukese jaoks.Oma rahvaga nii käitunud esiisad oleks praegused sotsnärud ammu teibasse ajanud ja nende peakoludes oleks põhjatihased oma tulevasi järglasi välja haududa ja suureks kasvatada saanud. Hale rahvuslik allakäik,mitte arukas põlvest põlve edasikestmistahe.
10.04.2017 01:10
Väga... huvitav kirjatükk. Eriti jääb silma see, kuidas artikkel päris tihti endale risti vastu räägib. Samuti ei ole vist hr. Poomi jaoks nähtav seos põgenike ja kuritegevuse vahe- seda hoolimata sellest, et samas lauses väidetakse et peamiseks on põgenike järgmise generatsiooni esindajad. See on umbes sama loogika kui ma saadaks raketi huupi taevasse, siis ei oleks just kui minu süü, et see rakett kuskile maandub ja midagi hävitab- ega mina teda alla ei toonud- ikka oli see ju gravitatsioon, kes selle alla tõi.
Seos, põhjus, tagajärg.
Ja muidugi ignoreerime teadlikult fakti, et alles hiljuti tuli üks väga kogenud Rootsi politseinik välja tema piirkonna nädala kuritegude toimepanijate päritolumaade nimekirjaga. Kusjuures ainult 1 oli rootslane, ülejäänud nigeerlased & süürlased ja sealt kandist.
Ja see on ainult üks näidetest- on ju paljud hätta sattunud kui nad üritavad tõtt rääkida. Seega on see teadlik näkku valetamine, et "ei ole tõendeid"! Ajakirjaniku poolt! Tõsi, iseasi on see, kui vettpidavad need tõendid on ja kui palju need tõestavad, kuid sel juhul peaks nii kogenud ajakirjanik olema suuteline lauset sõnastama nii, et osutaks et on tõendeid, kuid need ei ole kas nii paikapanevad või usaldusväärsed et nendest kogu Rootsi kohta põhjapanevaid järeldusi teha. Aga mitte ajama lausvalet nagu kõik oleks korras ja mitte midagi sellist isegi ei ole. Pigem siis jätta see üldse mainimata.
Tõsi, hulluks ei tasu paranoiaga minna, kuid Rootsi mudel on pehmelt öeldes enesehävituslik. Kõike tuleb mõistusega võtta- ja tuleb öelda et seda on Eesti vähemalt siiamaani teinud
10.04.2017 01:15
Terroriaktid on olnud, prantsusmaal, inglismaal ja saksamaal.
Millises nendest riikidest nõuti ja kelle poolt piiride sulgemist?
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    10.04.2017 09:33
    Ei klapi väga hästi. putja valdustes on neid tsurkasi kogu aeg palju olnud. Moskvas arvatakse näiteks, et neid on kõva üle 10 protsendi. Venelastega on ka neil kogu aeg väike kisma käinud aga õhku pole keegi ju varem midagi lasknud.
    10.04.2017 10:12
    Heh,et korralikku teatritükki lavastada,peab ikka hulga tegelasi kokku ajama.Putler pole ju varjanudki oma patriootilisi plaane suur deržaava kokku panna, vastandatuna praegusele Euroopale.Suur moslemikogukond pealinnas ja neile ehitatud mošee on nagu rotikari ja lõks alustamaks suurt puhastustööd.Või arvad, et kreml on nõus omal maal selliste arengutega nagu näiteks Londongi oma mahmudist khani linnapeaks valimisega.Moskvas lihtsalt ei taha keegi vanka enam kojamehe ametit pidada,sellest ka see moslemikogukonna järjest suurem juurdekasv.Muidugi kui see mass võtab omale juba Brüsseli Molenbeeki lõusta ette,on vististi raske midagi peale rotitõrje ette võtta.
    14.04.2017 13:23
    On ikka õkimisi ka enne olnud.Oli teater,ka metroos pole see esmakordne,mitu maja lendas õhku ja Bezslanis ka koolitäis lapsi.Lennukitekga on insidente olnud,nendes on kõrge auastmega sõjaväelased hukkunud ja Rutskoist rääkimata.Rongides on plahvatusi olnud jne.
    Mis moslemitesse puutub siis tuletage meelde,vene riigile panid aluse moslemid.Veel Ivan IV röövretkedel oli suurem osa tema sõjaväest mongolid.
10.04.2017 01:35
Ainult pealkirjast võib hoomata vastiku tolerandi musti küünealuseid. Kole kole
10.04.2017 02:29
Ah et Rootsi vastab terrorile arukalt ja adekvaatselt ?! Huvitav milles see seisneb? Igasugune terror ise juba välistab arukuse ja adekvaatsuse. See mida mina näen on pigem äärmine rumalus ja harimatus. Ja seda mõlemalt poolt, nii nende niinimetatud terroristide kui nende läbi kannatavate "arukate" poolt.
10.04.2017 05:32
Olen minagi "tolerast", lihtsalt selle pärast, et nähes kui palju vastandumine tekitab vastureaktsiooni. Kuid asjadel peaks olema mingi mõistuse piir. Kahjuks seda ei nähta. Durovski ütles homode kohta, et neid on kaks protsenti loomariigist. Hea küll, aga lugeda uudist, kuidas asjade pealesundimise järel väiksed rootslased tormavad sugu vahetama on ikka aprillinalja tasemel. Oles siis aprillinali. Ei. Nähes kuidas meie kallid poliitikud toetavad wahhabismi, seda kõige haiglasemat islamivoolu, ning kuidas islami mõistlikumat voolu nagu Iraanis maha tehakse, lihtsalt selle pärast, et nad ei lase oma maavarasid ekspluateerida, siis...

Tuleks teha mingi selektsioon, ning just selle kooli suuremad õpetlased lubada riiki, et nad neile pärdikutele tutvustaks seda islami väheke helgemat poolt. Lubatakse aga peadenüsimist kuulutavaid "prohveteid", ning rahastatakse ja relvastatakse Saudi Araabiat.

Või siis Süüria. Mis te arvate, mis saaks siis toimuma, kui seal samasugune õnn õuele toodaks, nagu Gaddaffi järgses Liibüas on? Mõelge kust tulevad ENAMUS immigrante. Erinevalt Gaddaffis on Süüria liider algusest peale nõus olnud ÜRO egiidi all toimuvate valimiste ja ka demokraatlike reformidega. Seda aga ei saa öelda nn "mässuliste" kohta, kes on kõik ühise katusorganisatsiooni all Nusra rindega.

Kummaline on see, et see palju kirutud Venemaa on viimane gigant-õlekõrs, selles võitluses ekstremismi vastu. Gigant ja õlekõrs ühel ja samal ajal.
    10.04.2017 06:04
    Kle, mis ajast peale on šiiitlus olnud "mõistlikum islami vool '?!?
    Segi oled end joonud või?
    1300 aastat on just šiiidid olnud terroristid. Just šiiiadele on omane eneseohverdus ja oma klannide mõrvatud juhtide, hiljem pühakute, Hassani ja Ali, eest kätte maksmine.
    Hassan i-Sabbah, Rasheed Ad-Din Sinaan - olid šiiidid. Sm. Sinaani pelgas sm. ibn Ayyub isiklikult! Sm. Plantagenet'i ei kartnud, sm. Sinaani kartis
    Iraani Islamirevolutsioon - šiiitluse vägivaldne eksport. Sepah on sul mingid rahuinglid? Või Hamaz?
    Ja vastupidi.
    al-Ikhwan al-Muslimeen ntx on olnud olemas juba sajandeid.
    Terrorit nad kasutanud ei ole,radikaliseerumine algas alles peale sionistliku liikumise algust ja sionistlikku terrorit, et Püha Maa vabastada. kasvõi jupphaaval.
    Elik, radikaalne šiiitlus on alati olnud, radikaalsed sunniidid on sionistide "toode".
10.04.2017 06:35
Kui üks riik vastab terrorile arukalt ja adekvaatselt, siis on see Rootsi. Delfi ajugeeniusest toimetaja :))
10.04.2017 06:48
Küll neegrid panevad valged endid teenindama (tasuta elamine , teenindus,ümmardajad,koolid...
Ju nii tahab ROOTSI RAHVAS.... ega meilgi ei toimi asjad teisiti. Praegu veel jagub lolle maksumaksjaid...
10.04.2017 06:54
"Vana ja rikas ülemerenaaber on pööranud integratsioonipoliitika üheks oma majanduskasvu alustalaks ja mühiseb Eestist suurema kasvuprotsendiga edasi"

---------------------
See on juba ajakirjaniku meditsiiniline probleem!
    10.04.2017 08:01
    Samas lasti Egiptuses koptikirikuid õhku koos kristlastega,sm sallivusruupor pas.andab mingist muhinal kasvavast majanduskasvust-matuseteenused ja pommiplahvatustes ja veoautoga rammimistes viga saanud hoonete kapitaalremont on jah kõva majanduskasv.Vanale pole veel pansionaati aadressil Pärna tee 3,Jämejala soovitatud?
10.04.2017 06:57
Kui üks riik kes toimib arukalt, siis on see Rootsi........

Kas see kõlav hüüe on teie enda väljamõeldis sm.Poom?
Miks te tolerassid ambražuurile allakäinud riikide eest viskute?
10.04.2017 06:59
Islami kohaselt moslemil ei ole rahvust - moslem on moslem ja neid kõiki ühendab üks püha eesmärk - muuta kõik islamiusku ja need kes ei taha maha lüüa.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    11.04.2017 06:10
    Erinevused judaismist väljakasvanud sektide kristluse ja islami vahel EI ole olemuslikud, vaid pelgalt vormilised. Kõik kristlikud prohvetid on juudid ja terve piibli peale leidub ehk ainult üks tegelane kes on aarialane aga mitte juut - Pontius Pilatus.
    11.04.2017 06:14
    Siia lõppu sobib hästi tsitaat Himmlerilt 1937. aastast: "Olen veendunud, et Rooma keisrid, kes esimesi kristlasi hävitasid, tegid sama asja mida meie praegu kommunistidega teeme. Needsamad kristlased olid sama mis tänapäeva mõistes juudid ja kommunistid - suursuguse linna suurim kõnts".
    11.04.2017 07:36
    Hitler about Himmler:

    What nonsense! Here we have at last reached an age that has left all that mysticism behind it, and now he wants to start that all over again. We might just as well have stayed with the church. . . . Himmler has made another speech calling Charlemagne the “butcher” of the Saxons. Killing all those Saxons was not a historical crime, as Himmler thinks. Charlemagne did a good thing in subjugating Widukind and killing the Saxons out of hand. He thereby made possible the empire of the Franks and the entry of Western culture into what is now Germany.
10.04.2017 07:00
Rootsi on üks elukauge riik, kes on aastaid nö neutraalne püsinud, ei suuda mõista islamistide julmust, nahaalsust, valelikkust ja invasiooni kiirust....reageerib rumalalt ja loovutab järjest kiiremini oma riiki moslemitele ja aafriklastele.
Ungari jt, kes on piirid sulgenud, ehk suudavad oma riigid ja rahvad veel päästa. Integratsioonist Rootsis ei saa mitte üheski võtmes rääkida.
10.04.2017 07:00
Millistest sõjapagulastest üldse jutt käib, enamus pole ju tulnud sõja eest. Ja tšetšeenid, inguššid, armeenlased, grusiinid, aserid ,uzbekid, kirgiisid, kõik on ka Soomes nö. sõjapõgenikud. Majandusmigrandid, sots. toetuste turism.
10.04.2017 07:07
enesega rahuolu on rootslased pimedaks ja kurdiks teinud.nad ei tahagi arusaada mis toimub riigis
10.04.2017 07:30
Asi ei piirdu enam piiride sulgemisega, sest tegu on tehtud ja musta on riik täis, nüüd on juba hilja ja päästa pole enam võimalik, sellest peaks ka pooletoobine aru saama.
Ootame lihtsalt järgmist laksu.
    10.04.2017 07:39
    Rootsi mängib ühiskondlikku totalisaatorit kus numbrite asemel inimesed. Hommikul kui kodust välja lähed loed kõik horoskoobid läbi , vaatad looduse märke , viskaid näppe või täringuid et kas on ikka lootust õhtaks koju tagasi saada või lõpetada pannkoogina kuskil vastu asfaldi ning paned otseteed pidi Allahi manu orjapõlve pidama .....
10.04.2017 07:31
tundub,et küürakat parandab ainult haud ja nii ei saa ka eurobolševik aru,mis on toimunud,kusjuures kribab lapselalinat. asi kodanik poom ei ole rahvuses vaid usus. kas jõuab pärale? ...vaevalt.
10.04.2017 07:32
Ei torma sellepärast,et ei tea,kelle juurde tormata. Ja hirm on rootsi rahva ära halvanud !!
10.04.2017 07:33
muideks,usbekk on siiani ainult kahtlusalune ja ei midagi rohkemat,aga delfi lõi ta juba risti,et kaitsta inimsmuugeldajate tegevust vahemerel.
    10.04.2017 08:08
    On ju selliseid Euroopa tšurkariikide vaesekesigi sealt Vahemere lõunakaldalt vägisi siia "päästetud",kes hiljem siiski valedokumentidega vahele jäädes oma armsasse balkanimaale tagasi saadetakse ,pättustega vahelejäämise korral muidugi.
10.04.2017 07:35
Väga hea ! Kuna vastava ala poliitikud ja osa orjarahvast on nii rumalad , siis on ideaalne kui selline ühiskondlik kaasaja õppetund toimub meie läheduses. Las lähevad hulluks nemad , mitte aga meie. Meie asi on ainult pealt vaadata , oodata ja hakata rootslastele endile siin Eestis pagulaslaagreid püsti panama. Ja me neile siis paneme ja kasseerime neilt selle eest topelt sisse selle mille nad aastate jooksul siit minema viisid. Ukraina õppetund suurt tolku ei andnud , ootame Rootsi õppetundi.
1 2 3
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega