NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
26.09.2016 01:35
Täielik debiilsuse tipp... mille poolest on aborti tegev naine ühiskonnale ohtlik ja mina küll poleks huvitatud mitte millegi eest süütut kodanikku vanglas ülalpidada... varaste, ahistajate, pedofiiliate, mõrvarite jms. koht on vanglas.
    26.09.2016 03:03
    Abort ongi mõrv.
    26.09.2016 09:54
    "Mõrv" on tahtlik ebaseaduslik tapmine. Kuna tegemist pole ebaseadusliku tapmisega, siis kindlasti pole tegemist mõrvaga. Ilmselt on tegemist tapmisega, kuid olen aru saanud, et see on ka kuigivõrd vaieldav, et mis vanusest alates loodet lugeda eluks, et milliste omadustega rakkude kogumit eluks lugeda. Rääkimata sellest, et magama pandav kutsikas või lihaveis võivad rohkem elu tunnuseid omada. Vähemalt võib olla lohutav teada, et loode ei tunne valu (http://www.postimees.ee/v2/1539513/uuring-looted...
    Eraldi teema on aga see, et tapmine on tegelikult elu igapäevane osa. On väga palju olukordi, kui tapmine on aktsepteeeritud- tõsi, need juhtumid eeldavad kõik, et tapetav on ise sellega nõus või milleski nö "süüdi", abort paraku on selles osas erand. Siiski pole tapmine iseenesest selline asi, mis oleks midagi uskumatult äärmuslikku. Inimesed pidevalt tapavad üksteist erinevatel põhjustel. Tihti on see legaalne.
    26.09.2016 11:00
    Tegelikult on ka seks eelkõige tapmine ja valel ajal või kummiga on see ettekavatsetud tapmine, sest mitte ühelgi spermatosoidil pole võimalik ellu jääda.
26.09.2016 02:55
Mina nii radikaalne ei oleks.
Aga liigi säilmise huvides paneks lastetuse korraliku maksu alla.
Kusjuures meestele.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    26.09.2016 16:43
    Laste saamine ei saa olla kohustus, need tulevad siis kui tulevad. Kellegi vanemate kiusami seepärast loob vaid pingeid, muud midagi. Pealegi, kuhu selline maks läheks üldse? Mingite eelarve puudujääkide lappimiseks või? Või hakatakse laekunud rahade eest looma riikilkku inimfarmi kuskile Alutaguse metsade vahele?
    26.09.2016 16:52
    Arvan et maksudest parem idee oleks ikkagi kõigile kohustuslik riiklik paaritumis loterii, olenemata et kas sul on juba lapsed või pole
    26.09.2016 17:46
    Lepa Täp:
    Esiteks - ära karju.
    Loe nüüd rahulikult minu sõnum veelkord üle.
    Omast arust veeretasin suurema vastutuse laste muretsemises just meestele.
    Ise mees, 5 last, vanim 26, noorim 6a.
26.09.2016 06:22
Selge.
Kui abordi vastu on kristlased ja europiidse rassi esindajaid, siis kommunist Poom vahutab vihast ja võitleb "naiste õiguste eest".
Kui abordi keelustab Shariah, siis ei näe kommunist Poom selles midagi halba, siis on see "teistsuguse nahavärviga ja usuga inimeste kultuuriline omapära" ja naiste õigustega on kommunist Poomi arvates kõik kõige paremas korras.
Otse loomulikult me usume, et kommunist Poom võitleb naiste õiguste eest, mitte ei võitle valitsusega, kes on otsustavalt astunud vastu islamiterrorismile.
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    26.09.2016 09:48
    Kas Ungern tunneb mõnda katoliiklast, kes oleks abordi toetaja? Kodanik Ungern jälle seikleb oma logiika rajamaadel. Ehk siis, moslemite abordi mitte toetamine on sama nagu tahetakse kuskil euroopas šariaadiseadusele tuginedes aborti keelustada. Voilaa ja hokkuspokkus...
    26.09.2016 11:06
    Sa ei pea säherdust katoliiklast kaugelt otsima. Näiteks mina olengi katoliiklane ja pooldan meditsiinilise näidustuse aborti.
    26.09.2016 12:20
    Kahjuks "Wilu" katoliiklaste taevasse sa niimoodi ei saa. Küsi kas või Varro käest järele. Või jah... teil aitas ju see Ave Maria lugemine mis tahes patu puhul.
26.09.2016 06:37
Poolakaid vähe vä ;-) eks nemad muretsevad ikka rahvuse säilimise eest ka + mõrv ehk abort. Meil oma Eestis on aga küllalt palju naisi kriitilises vanuses 35 - 40 kes veel suudaksid sünnitada lapsi aga ei ole neil meest ega last plaanis nii pea või mitte ültse ! Minu enda kolleegide ja tuttavate seas on selliseid naisi ja kahe käe sõrmedel saan üles lugeda kes ei soovi peret luua ning lapsi lausa vihkavad. Mõnel on ikka mingid hoolitsemise instiktid veel olemas ja heal juhul kass, papagoi, merisiga jne kodus. Kas meie peaksime ka Eestis esimese abordi keelu vähemalt kehtestama ? Ehk sünnib siis mõnigi laps rohkem ja aitab säilitada meie allesjäämist mustade ja valgete lõustade tasakaalu eesmärgil. Sooviks väga vanatüdrukute kommentaare ehk nende arvamust selle kohta ! Ah jaa minul on abikaasaga 5 last, seega võin sõna võtta täiega. Ei ole probleeme omavahel saame kenasti hakkama ja elame maal kus lastel ruumi jagub.Raha on oluline aga seda vedeleb igal pool nagu sõnnikut tuleb osata üles korjata. Pigem on ikka omavaheline hea läbisaamine ja pisut sõjaväline kodukord lastele meie siiani kestnud kooselu valem.
Lapsed on meie tulevik ja eestil pole tulevikku kui iive ei kasva. Peale selle ei meeldi see kui need praegused lapsed makse maksavad tulevikus nende eest kes on olnud lastetud ja vajavad hooldekodu teenust riigi raha eest. Seadus on meil selline kui pole lapsi siis peab riik teda ülal pidama vanas eas kui ei tule enam iseseisvalt toime. Pensioni ea tõstmine on mõeldud pere inimestele ehk lapsed hooldavad.
    26.09.2016 09:50
    "Peale selle ei meeldi see kui need praegused lapsed makse maksavad tulevikus nende eest kes on olnud lastetud ja vajavad hooldekodu teenust riigi raha eest."

    Ära aja jama! Kui ma maksan terve elu suur sotsmaksu ja kui pensoinile lähen siis ei saa midagi tagasi kui lapsi pole? Debiilsus kuubis!

    Ma oleksin selle ideega nõus sellisel juhul kui lapsetud inimesed ka vähem makse maksaksid. Sellisel juhul saaksin ise vaadata kuhu ma OMA raha investeerimiseks paigutan.

    Üldiselt on ikka nii, et inimesed kellel lapsi ei ole teenivad tihtipeale ka rohkem raha, sest raha teenimiseks on rohkem vabu valikuid ja aega.

    Üldiselt on nii, et kui lapsi ei taha siis neid tegema ei pea ja mingi Aimar ei tule mulle seda peale suruma. Kui seadused hakkavad lapsega inimesi soosima siis ma lähen viin oma maksud üldse kuhugi mujale. Ei pea Eesti riiki nuumama. Võin seda teha ka mujal, kui lapsi pole on elukoha riigi vahetamine jube lihtne.
26.09.2016 06:46
Ei maksa joobes olles siis keppida..Teate ise millised on need naised,kui joobes.
26.09.2016 07:30
Varsti pole erilist vahet Poola või ISIS ...
26.09.2016 07:35
Miks, oo miks Poom neid poolakaid nii südamest vihkab? Et raiped ei käi Merkeliga meie moodi, koolipoisi kombel ühte jalga?
26.09.2016 07:47
Maailma suurim stagnatsiooni allikas: Religioon.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    26.09.2016 11:08
    Ekleetik-
    Igasuguseid uurimusi on, sinust jäävad aga tulemused suht kaugele, sest sa ju ei loe maailma mainekamaid teadusajakirju ega teaduslikke publikatsioone.
    26.09.2016 12:17
    Kui tore, et sina "Tony Wilu" tead mida mina loen ja mida ei. Äkki oled lugenud seda mõnest oma teadusajakirjast?
    Kodanik Ungern, teadust tehakse ka inimeste hüvanguks. Muidugi usuhullu meelest inimese hüvanguks on alati automaatselt usu vastu, sest kes nüüd ikka pingutaks taeva saamise nimel, kui siingi elus on päris ok olla.
    26.09.2016 18:14
    Infosõdalase Ungerni argumendid lõppesid jälle otsa. Aga sellest pole midagi, kuna kasutada on ju "ise oled" argument, kuhu sobivalt väänates saab ju ikka suruda ka oma partei poliitilise agenda.
26.09.2016 07:52
Ilmselt hakkab toimima aborditurism naaberriikidesse. Arst ei tohi inimese tervise kohta anda infot ka politseile.
Haridustaseme kasvades võib teha mistahes rumalaid seaduseid, aga inimene leiab ikka väljapääsu.
    26.09.2016 08:12
    Või hakatakse "nurgaarstide" juures käima.
    Stalini ajal olid ju ka meil abordid keelatud. Statistikat kindlasti ei ole, aga hinnanguliselt võiks välja arvutada, kui palju naisi toona abordikeelu tõttu suri või viljatuks jäi.
    Need "kõiketeadvad" poliitikamehed võiksid kordki küsida spetsialistide käest - naistearstid on abordikeelu vastu.
    26.09.2016 09:46
    Täiesti nõus.
    Enamus ei tea seda aga abort oli keelatud ka sm. Stalini N-Liidus.
    Ja isegi totalitaarne, suletud ühiskond ei saanud asja kontrolli alla.
    Elik, seadus, mille täitmist ei suudeta tagada, on rumalus..
26.09.2016 08:12
Iga kultuur on austamist väärt ning iga segamine riigi siseasjadesse põlgust väärt.
Las poolakad toimetavad omal maal oma kultuurireeglite järgi.
Kuidagi nõmedad need euroopa väärtused, mis kummardavad moslemismi kuid avaldavad erakkordset vihkamist rahvuskultuuri suhtes.
26.09.2016 08:17
Abortide arv (ja ka abortide arv elussündide kohta) on viimaste aastakümnetega väga tugevalt kahanenud. Nõuka-aja pea 120 aborti 1000 naise kohta aastas on tänaseks kahanenud 17 abordini 1000 naise kohta aastas ja tõenäoliselt on ka edasine trend aina langev. See on hea seksuaalhariduse ja rasestusvastaste vahendite kättesaadavuse tulemus. Jätkuva teavitustööga jõuame loodetavasti lõpuks olukorda, kus meditsiiniliselt mittenäidustatud aborte praktiliselt ei tehtagi - see on humaanne tulevik, mida ärakeelamisega ei saavuta. On tõenäoline, et ka Poolas tehakse illegaalseid aborte täna rohkem, kui tehtaks hea teavitustöö ja rasedusvastaste vahendite kättesaadavuse korral legaalseid aborte.
https://www.stat.ee/34273
http://www.abort.ee/mis_on_abort/statistika
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    26.09.2016 15:50
    Sm. Ekleetik, absoluutselt iga religioon peab usku tähtsamaks inimesest.
    See on kõigi religioonide alus.
    Isegi ateism peab usku Jumala mitte - olemasolusse tähtsamaks kui inimest.
    Võitlev ateist sm. Ekleetik ei pea inimesteks kristlasi, heteroseksuaale, väikerahvaid ...
    Ja sm. Ekleetik on fanaatiliselt veendunud, et eesti inimene ei ole oluline, islamist aga on.
    26.09.2016 18:11
    Kodanik Ungern jätkab oma tavalise sõimu ja valetamise teed. Usuhullud ongi need inimesed, kes ei suuda oma religioonist vajadusel inimlikel kaalutustel mööda vaadata. On olemas ka muid maailmapilte, kui ateism ja usundid. Aga see ju kodanik Ungerni ei huvita... Tähtis on oma poliitilise hulluse eesmärgil halvustada, valetada ja sõimata.
    26.09.2016 19:17
    Seltsimees Ungern on ilmselt värvipime, tema jaoks eksisteerib ainult kaks värvi, must ja valge.
26.09.2016 08:29
Kassilakkujad:P
26.09.2016 08:33
kummaline,et kõik mis toimub euroopas see meie liberaste häirib aga see mis toimub põhja aafrikas on nende liberastide arvates ok.
26.09.2016 08:57
Delfi ja Eesti Päevaleht hauguvad vale puu all! Originaalartiklid kirjutavad Poolas hoopis teisiti seda asja. Ei hakata kedagi seal igasuguse abordi põhjuse eest vangistama, küll aga soovitakse kriminaliseerida meditsiinilise põhjuseta abort. Eesti meedia tahab lihtsalt skandaali ja kristlust mustata, ise on aga nagu Venemaa kremlilik meedia.
26.09.2016 09:05
Abordi igas olukorras keelustamine on ajuvaba ja vaevalt läbi läheb. See oleks äärmus. Samas sotsliberaalne inimelu väärtusetuks pidamine tapmiste promomise näol (eutanaasia ja abordid) on teine äärmus.
Kommentaar eemaldatud
    26.09.2016 09:41
    Nii see on. Ja enamgi veel: raffusvaheline kultuurimarksistlik talmudism on valgete goirahvaste seas lapsetapu propageerimiseks veelgi "positiivsema" termini välja mõelnud ja shiksade arulagedasse pähe istutanud: "pro choice" elik "valiku poolt /sündimata laps tappa/".
26.09.2016 09:24
Oi, "padukonservatiivid" tahavad laste tapmise ära keelata… mis nüüd küll saab?
26.09.2016 10:32
Vaatan, et siin on mehed abordi teemal ägedad sõnavõtjad.
Poolas niisamuti.
Aborti tehakse väga erinevatel põhjustel, kerge otsus pole see kellelegi.
Kui jätaks selle teema siiski ehk naiste otsustada?
26.09.2016 11:45
No neh. Keelustame abordid.
Tulemus: Orbudekodud lokkava sadismi ja orjatööga. Viletsus, nälg, haigused.
Rikkad käivad "lelusid" hankimas.
Haigete, intsesti-laste lisandumine.
Naiste enesetappude kasv vangla hirmus. Naiste surmade järsk kasv, sest keha ei tule koormaga toime või asja avalikuks tulemine on "tagajärgedega".
Alaealised üksikemad või naised kes pole emaks saanud vabatahtlikult ning virelevad siis vaesuses.
Nässukeeratud nurgataguste arstide sooritatud abordid mis tapavad nii lapse kui ema.
Lokkav medikamentide ja tarvikute mustal turul müük ja korruptsioon.

Ei ole saladus millega on aastasadu tegelenud katoliku koolid ning nende kõrvabisnesid inimkaubanduses ja rahas. Nutiajastu kaevab aina ilgemaid luukeresid välja.
Et oleks lapsi tuleb kohendada hoopis muud kui naiste õigusi rikkuda. Pooldan aborti. Iga naine peaaegu tahab lapsi. Kes on sariaborditajad, noh, mingist hetkest nad seda enam ei ole. Oma asi. Ühegi rahva kadumine ei ole seotud ainult abortidega. Süü on ikka mujal.
    26.09.2016 12:04
    Inimesed ei ole midagi kuulnud kondoomist?
    26.09.2016 14:27
    Noh, - kondoomiga ei pidavat "SEE" olema ma olen kuulnud erinevate staatuste ütelusi. Nii arvavad mõnedki naised ja mehed.
    Piduse peaga või vägistajad ei hooli kummist nagunii. Aidsi-suguhaiguste leviku üks põhjuseid.
    Kummita seksi eest makstakse nt rohkem. Kaitsevahendid nõuavad aga pisikest kuni üsna suurt väljaminekut ja hoolsust.
26.09.2016 12:53
Ei pea ükski valitsus kiriku nimelt mölisema. Kui keegi arvab, et Vatikan juhiks Euroopat paremini, kui Brüssel, siis andke pädevus Vatikanile üle ja las nad ise räägivad mida kirik nõuab.
1 2
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega