NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2
31.08.2018 00:11
Sakslased lõppude lõpuks ärkavad ja hakkavad aktiivselt kodumaad kaitsma.
njah
31.08.2018 00:36
Iga kord kui immigrandid mõne terrorirünnaku teevad või ühekaupa kedagi tapavad, siis meediast saab alati sellise pildi, et kõige suurem oht on parempoolsed, kes pole kedagi tapnud.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    31.08.2018 09:16

    tükati-tökat 31.08.2018 07:59
    muig....pigem ikkagi paremäärmuslased.Kust sa võtad et nad ei ole kedagi tapnud.Sealsamas Saksamaal alles mõisteti üks neist väikestest grupikestest selles süüdi. Ja need tapmised olid süstemaatilised.


    Tead tõesti ei ole kuulnud, et keegi oleks tänaval vuntsi ülistades kedagi noa või kirvega tapnud või autoga rahva sekka sõitnud, nii nagu iga nädal keegi islamiäärmuslastest "Allahu akbar" karjudes kedagi tapab. "Mingi grupike mõisteti süüdi" :) Ja kohe kindel, et tegemist oli just parempoolsetega? Või koguni paremäärmuslastega? Äkki olid lihtsalt kriminaalide punt, kes õiendas süstemaatiliselt arveid mõne teise kriminaalide pundiga?

    Kui paarisajatuhandese elanikearvuga linnas on kümned tuhanded inimesed väljakul, siis nad kõik olid paremäärmuslased või?
    31.08.2018 09:22
    Samasugused ogarad nagu ka need islamiäärmuslased.

    Räägi siis täpselt miks nad KA ogarad on? Ühed tulevad tuhandete kilomeetrite kauguselt võõrale maale, neile antakse tasuta korter, tasuta elamisraha ja siis kukuvad kohalikke inimesi tapma.

    Räägi nüüd siis täpselt mis nendest sinu poolt nimetatud paremäärmuslastest ogarad või õigemine KA ogarad teeb? See, et nad ei ole nõus rahulikult laskma end maha tappa või? Peaks kõrvad lonti laskma ja peaks keskaja inimese mentaliteediga jõhkarditel end tappa laskma, siis oleks normaalne? Kui pole rahul selle perspektiiviga, siis oled kohe KA ogar?
    31.08.2018 10:01
    Mõne venna arvates on paremäärmuslastel distinktiivne välimus. Oh seda lihtsameelsust küll.
31.08.2018 00:59
Politseinikel hakkab ka sellest jamast villand saama.
31.08.2018 02:18
Üldiselt keeratakse sakslastele nii kaua t aha, kuni nad vastu hakkavad. Samas eestlased talusid 690 aastat (1227 - 1918) t agant panekut, enne kui vastu hakkasid (sakslastele). Mõningas mõttes valitseb nüüd õiglus.
    31.08.2018 06:32
    Sellesse vahemikku jäi üsna mitmeid ülestõuse ikka...Jüriöö aastal 1343 vast kõige tuntum..Saarlased jäid peale 1227ndat aastat suhteliselt vabadeks veel u sajandiks..ja ka siis oli vastuhakke. Relvakandmisõigus eestlastel keelati alles 16nda sajandi alguses...aga ori teadupärast ju relva kanda ei tohi...
Kommentaar eemaldatud
31.08.2018 04:52
Politsei oleks pidanud selle mõrvari enda paremäärmuslaste kätte andma, oleks järgmistele tapjatele hirmu nahavahele ajanud ja ehk oleks järgmistel tegu tegemata jäänud. Nüüd aga antakse pätile võimalus kohtus klouni teha ja irvitada, karistust niikuinii ei tule.
31.08.2018 05:13
Võib olla et seal rahva hulgas oli paar kiilakat ega see ei tähenda et kõik on neo natsid.Parem äärmuslased? Kui sulle ei meeldi et maklakid ja murid karistamatult sigatsevad saadki sildi kaela.
    31.08.2018 08:51
    Mõrv ei ole sigatsemine. Küll oleks armas, kui nende sõstrasilmsete ja putukmustadega juustega šokolaadipoiste suhtes rakendataks nende endi seadusi - silm silma, hammas hambas vastu. Kuidas nad seal ütlesidki - "Veri sisse, veri välja", ehk mõrv = surmanuhtlus.
Kommentaar eemaldatud
    31.08.2018 08:30
    Mitte korrumpeerunud vaid globalistide poolt juhitav. Varsti aga saabub aeg, kus neid endid aetakse taga...ja armu ei anta. Mida rohkem sakraalseid ohvreid, seda lähem on konflikt.
31.08.2018 06:14
EL ja jänkistan käärivad omas mahlas ja kes neid# rootsi #heeringaid pärast ikka tahab.
31.08.2018 06:36
õnnetust pagulasest
31.08.2018 06:38
Lõpuks ometi on sakslased mõistuse pähe võtnud.
31.08.2018 06:50
Vasakekstremistidel on mure - ei saa enam oma kurjategijaid varjata.
    31.08.2018 07:34
    Vasakekstremist - see nüüd küll päeva sõna 😃
    Saksamaaga on kahjuks ikkagi kurvad lood, kogu eliit on selle suuna võtnud ja ei jäta jonni. Teavad ise ka, et käed verised endil aga krt kui peab äkki tunnistama läbikukkumist, nagu mees. Siis ju eliidist sõbrad vaatavad viltu, aga 1000 naise ahistamine ÜHEL ÕHTUL on ok. Miks? Saksamaa presidendi kolm päeva tagasi öeldud lause "we are a nation of immigrants". Ma saan aru, et see lause tuli Ameerikast ja nendega seal tõesti lood nii, aga Saksamaa? Endiselt, wtf??? Ja kõik, kes sellele vastu isegi mõtlevad on automaatselt rassistid. Juhtiv eliit on haige seltskond, metoo looja sai ise vägistamise süüdistuse alles, no mida helli? Paavst varias 5a pedosid vatikanis, alles luges meile moraali oma suure vatikani müüri tagant. Need kes kõige kõvemini rassist/natsi karjuvad on ise kõige hullemad, vasakekstremism. Foxis alles mainiti, et eastern europe on pääsenud sellest haigemast lainest, mis euroopat tabas. Ei ole muud võimalust kui ekre valida. Selline ekstremism ei tohi eestis kanda kinnitada. Mina ütlen, et see ei ole uus normaalsus millega me peame leppima, nii nagu seda prantsuse ja saksa eliit meile räägib. Euroopas pole ühtegi rahva hääletust sel teemal toimunud, esimene enam vähem oli brexit ja see näitab kogu euroopa tuleviku suunda.
31.08.2018 06:55
merkuli mutil läheb õnneks sitasti
31.08.2018 06:56
Saksa politseinik tegutses kõlbluse, avaliku korra, saksa rahva õiguste ja vabaduste kaitseks. Saksa rahval ja eesti rahval on õigus kaitsta ennast võõramaiste kurjategijate eest.
31.08.2018 07:05
Jäin mõtlema, et huvitav, kas ma olen ka "paremäärmuslane"....?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    31.08.2018 08:31
    Kindlasti oled "paremäärmuslane". Harju ära, nõukogude ajal olid "fašist", perestroika ajal "natsist", uuemal ajal "rassist" ja "paremäärmuslane" Küll sotsiaalliberastlik agenda sulle sobiva sildi leiab - tuleb luua vaenlase kuju, vaenlane märgistada ja siis materdada. Vana taktika.
    31.08.2018 08:55
    Kindlasti oled "paremäärmuslane". Harju ära, nõukogude ajal olid "fašist", perestroika ajal "natsist", uuemal ajal "rassist" ja "paremäärmuslane" Küll sotsiaalliberastlik agenda sulle sobiva sildi leiab - tuleb luua vaenlase kuju, vaenlane märgistada ja siis materdada. Vana taktika.

    Väga hea kommentaar. Samas paneb imestama see, et IKKA leidub mingi deb11l, kes taolisi kommentaare miinustab. Tõsiselt sooviks selliste tegelastega silmast-silma kohtuda, kasvõi selleks, et asu saada, MIS SUL VIGA ON.
    31.08.2018 13:53
    Ma olen end alati vasktsentristiks pidanud, aga tänapäeva definitsioonide järgi olen kahtlemata paremäärmuslane.
31.08.2018 07:05
on politsei ülesanne mõrvareid kaitsta, eriti kui nad on ebaseaduslikult sissetunginud ehk kurjategijad. Kuid kurjategemine kohaliku rahva vastu on uus euroopalik väärtus!
31.08.2018 07:06
Mina politsei nahas oleksin samuti lekitanud, kuna olen ennekõike loom nimega inimene. Mina ei anna oma aju eest vastutust ametinimele. Kui võim on peast mädanenud, ei peaks inimesed nende pilli järgi hüppama.
31.08.2018 07:08
need, kes kaitsevad ennast, oma peret või oma rahvast sissetunginute vastu, on ÄÄRMUSLASED! See on ka põhjus, miks EKREt loeb Luige Hansu ...kirjandus äärmuslaseks.
    31.08.2018 08:13
    noh, ära nüüd liialda. Nii Luik kui ka EKRE on äärmuslusest väga kaugel.
    EKRE on näiteks lihtsalt selline totude kamp mis võtab muige suule.
    Luigega aga võib nõus olla või ka mitte aga ta arutleb ja teeb seda huvitavalt.
31.08.2018 07:10
Ootaks epl lt ka kord seisukohta kus kaitstakse põlisrahvust. Sakslased peavad võimu oma riigis tsgasi saama
31.08.2018 07:32
Kas mitte rõhuasetused meie ajakirjanduses ei ole valed. Kui sisse.ränd.ajad tapavad siis on nende päritolu keelatud avaldadaaga kui mõni kohalik ära pöörab siis kirjutatakse kohe täienduseks juurde, et toimepanija oli valg. See on ju varjatud ras.sism põliselanike suhtes
    31.08.2018 08:34
    Jah, ERAPOOLETU ajakirjanduse korral ei oleks teada, mis rahvusest need isikud olid, oleks lihtsalt kirjutatud, et "meessoost isikud". Aga kuna meie sotsiaalliberastlik ajakirjandus on erapooletu ja kallutatud, siis loomulikult on võimalik esitada seisukohti ja sildistamisi kui tegemist on riigi põhirahvusest kodanikega.
1 2
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega