NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Kommentaar eemaldatud
    20.01.2017 07:03
    Ma ei saa aru, miks püütakse Trumpi näidata kõikvõimaliku tolana ja ajuvaba tüübina, unustades seejuures, et tegemist on arvatavasti ühe suurriigi presidendiga . Kui sa " ha- ha " oma sarkastilises kommentaaris kirjutad, et "...Prioriteet nr 1 on ühinemine nõukogude venemaaga ", siis usu mind- siinne kommentaarium ei muuda ses suhtes midagi . Mäng käib kõrgelt üle meie peade ja isegi kui " ühinetakse nõukogude venemaaga "- nagu sa kirjutad - siis väikestel( nagu Eesti näiteks ), jääb üle seda võtta kui tõsiasja. Meeldib see meile või mitte .
    20.01.2017 07:20
    Lisaksin eelnevale lisaks, et kui vaadata Eesti nn. poliitikute ja kõikvõimalike arvamusliidrite väljaütlemisi, kes enne Trumpi võitu olid meelestatud negatiivselt ja vaenulikult tema vastu, siis nüüd on märgata juba teist tooni. Teavad, et giljotiini tera ripub ka nende peade kohal ja selle lahtipäästjaks pole keegi muu kui seesama Trump. Kogu nende edasine eksistents sõltub kaudselt sellestsamast Trumpist- tuleb kas leppida ja koheneda või minna erru in corpore .
20.01.2017 05:55
Seda Obama korraldatud "haput suppi" tuleb Triumpil ja tegelt kogu maailmal veel kaua ärahelpida.
20.01.2017 06:03
Meie punaste ja nende kaasüüdlaste vast uvõetud otsuste tühistamine seisabveel ees. See saab olema valus, aga süüvalu eest langeb neile kes otsused vastu võtsid.
    20.01.2017 10:47
    Kui Eestis saaks presidendi, peaministri ja enamiku ministrikohtadest parteitud suurärimehed, oleks kindlasti ka suur eufooria alguses, toimuks suuri muutusi ja raputusi. Miskipärast arvan, et peagi tuleb kainenemine ja pettumus... Väiksemas mahus: paljud ootasid meil RE langemist - eks ka põhjusega - aga kas asenduskoalitsioon on nüüd parem?
    20.01.2017 11:26
    aga mida on poliitikud suutnud ära teha? Poliitikud ei lahenda probleeme, nad loovad neid. Ameerika on nihukese pankroti piiri peal mida ta pole enne olnud. Praegu anti võimalus mitte poliitikutele, edukatele ärimeestele kes on harjunud surve all kiiresti õigeid otsuseid langetama ja mitte nämmutama aastaid enne kui otsusega maha saadakse.
    21.01.2017 09:34
    krissukene aga mida on ärimehed seni suutnud ära teha peale rahva arvelt rikastumise?
Kommentaar eemaldatud
Kommentaar eemaldatud
    20.01.2017 07:35
    Ota ...
    Sm. Kotov on ju sm. Krõloviga selles küsimuses täiesti ühel nõul.
    Mis te unistate koos Savuškini tänavas?
    Sm. Kotov, mis sa oled ekremli polkovnik?
    Mis te olete midagi umbes nagu "Fancy Bear" või?
20.01.2017 07:28
Deislamiseerimine algab.
Samuti oleme astumas LÜGENPRESSE-järgsesse ajastusse.
Patoloogilised valetajad tolerastlikust Soros-mediast hakkavad kohvreid pakkima.
    Näita vanemaid (7) Laadin kommentaare...
    20.01.2017 11:01
    to did_186402

    Jah, seni toimus islamiseerimine. Nii USA's kui Euroopas. Moslemi kogukondades on lastud tekkida sharia kohtutel (illegaalsed, kuid vaadatakse läbi sõrmede), mošeedes jutustavad radikaalsed imaamid, tänavatel vägistatakse valgeid naisi (UK's eksisteerivad juba pikemat aega moslemi, peamiselt pakistanlaste, vägistamisjõugud, ohvriteks alaealised valged tüdrukud, võta kätte ja googelda. Isegi UK peavoolumeedia kirjutab sellest ja on toimunud ka kohtuprotsessid. Enne seda aga mätsiti teema kinni, kaotati tõendusmaterjale, toimikuid pandi kalevi alla jne. Sellega olid seotud nii poliitikud kui politseijuhid. Põhjus? Kardeti islamofoobia, rassismi ja ksenofoobia süüdistusi. Kuna see on kestnud pikka aega ja on levinud üle Suurbritannia, siis spetsialistid loevad ohvrite arvu kümnetesse tuhandetesse.). Meedia aga näitas pilte rahumeelsetest moslemitest ja vaikis nende sooritatud kuritegudest, õigustab aborte, karjerismi ja muid sündivust piiravaid nähtusi, kuid vaikib sellest, et mosleminaistele ei anta seda valikut. Neile surutakse kott pähe ja sunnitakse sünnitama. Saksamaal on nii kaugele jõutud, et elamisloa saanud meessoost pagulased saavad kaasa tuua rohkem kui ühe naise, tõsi, teine või kolmas läheb kirja "sõbranna" alla, kuid neile antakse ühine elamisase, sotsiaaltoetused jne. Kui see ei ole islamiseerimine, siis mis see on? Demokraatia??? Ei, see ei ole demokraatia, sest demokraatia põhivundament on võrdne kohtlemine ja see on printsiip, mida vägistatakse viimasel kümnel aastal ikka nii põhjalikult ja selliste demagoogiliste loosungitega, et ausalt öeldes halb hakkab.
    Obamast - islami teema ei olegi hetkel USA's nii oluline probleem kui seda on rassism. Ja just rassism valgete vastu, mida seal tuntakse termini 'reverce racism' nime all. See nähtus on plahvatuslikult kasvanud ja selle suurimaks õigustajaks ühiskonnas on olnud Michelle Obama. Ei maksa enam imestada kui sa näed mõne vasakliberaalse organisatsiooni plakatid üleskutset valgetel meestel organisatsiooni etteotsa mitte kandideerida, kuna aeg on anda ohjad teiste kätte. Bostoni antifaad (kuhu kuuluvad peamiselt erinevad vähemused) levitasid täiesti otseselt rassistliku plakatit üleskutsega mitte omada seksuaalseid kontakte valgetega. Muuseas, loe googelda antifaa organisatsioonide saite, need on sisult neofašistlikud vägivallale suunatud organisatsioonid. Ja alles oli hiljuti uudis Londonist, kus värvilised tudengid nõudsid ülikooli nn. "dekoloniseerimist" ja valgete filosoofide eemaldamist õppekavast, kuna need on VALGED. See kõik on muutunud nii avalikuks ja jultunuks, et selle jätkudes on ainult aja küsimus, millal tuleb uus sotsiaalne kataklüsm ja inimesed upuvad verre.
    Seksuaalvähemuste teema jätan ma seekord rahule, kuid ka see on ammu üle võlli läinud.
    Kõige selle taustal ei maksa üldse imestada, et Trump presidendiks valiti.
    20.01.2017 11:01
    Sm. Tiit, äkki räägite, miks te Austrias lastevägistamise legaliseerisite?
    Kas on plaanis ka Eestis lastepilastamine dekriminaliseerida?
    Kas Te isiklikult toetate nimelt sel põhjusel islamiseerimist, et seal on lubatud abielu kuue-aastasega?
    21.01.2017 10:02
    "Süürias toetas sm. Obama režiim Jabhat-Fateh-Al-Sham'i elik Al-Qaeda kõrilõikajad, keda tituleeriti "demokraatlik opositsiooni" "
    sm ungern ma olin sinust ikka palju paremal arvamusel ja nüüd sellise valega nii haledalt vahele jääda .. ainuke kuidas ühendriigid seda organisatsiooni toetasid oli alla heidetud pommidega ... just ühendriikide nõudmisel lisadi al nusra terroristlike organisatsioonide nimekirja ...
20.01.2017 07:46
Rootsis ränne, kohe terrorism.
Eestis olematu ränne veel, ka olematu terrorism.
Soomes juba on rännet, organisatoorne pool võtab väheke aega, siis juba on terrorism.
    20.01.2017 09:29
    Nõustun kõigi telhvi kirjutatud ja kirjutamata reeglitega, nüüd ja igavesti!
    Eestisse ei ole sugugi olematu ränne, sest igal aastal kolib venemaalt ja ukrainast Eestisse üle kolme tuhande venekeelse uuseestimaalase. Lisaks veel ebaseaduslikud immigrandid ja igasugused muud mitteeurooplased kes erinevatel ettekäänetel Eestisse on asunud või riigivõimu poolt asustatud.
    Võrreldes okupatsiooniajaga, kui igal aastal tulvas nõukogude avarustest annekteeritud Eestisse üle 10 tuhande nõukogude kodaniku, on see esialgu ehk tõesti "olematu", kuid see on alles algus.
20.01.2017 08:03
Mis selles siis nii erakordset on? Uus president,uus valitsus ja loomulikult on neil omad plaanid kuidas riiki juhtida.
20.01.2017 08:10
Kas tõesti ameerika presidendil on nii suur võim käes, et saab keelata, luua ja puua ilma, et kongress häältki saaks teha?
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    20.01.2017 09:21
    ACA ja mitmed muud asjad olid dekreedina välja antud sest demokraadid olid kongressis vähemuses, need ei vaja kongressi heakskiitu. kuid neid saab järgmine president samamoodi tühistada.

    eks "trumpcare" on juba välja kuulutatud. ma ei pane imeks kui see tuleb täpselt samasugune kui obamacare, ainult propaganda spin tuleb kõvem ja korraga leiavad kõik et see on parim asi peale viilutatud leiba.
    20.01.2017 09:54
    Parlament saab ka presidendi maha võtta.
    21.01.2017 09:36
    president saab tühistada eelmise presidendi otsuseid, aga mitte kongressi välja antud seaduseid, mis ei vaja presidendi heakskiitu samas kui paljud presidendi teod vajavad kongressi heakskiitu
20.01.2017 08:26
Esialgu tundub, et Trump kavatseb taganeda ka Pariisi kliimaleppest – see otsus põhjustaks tugevat vastuseisu nii kodu- kui ka välismaal

Hiina lagastab maad, merd, õhku nagu soovib ning räpaselt teenitud rahaga laiab Kagu-Aasias ja Aafrikas, juba Euroopas ja USA-ski. Meie aga vahtigu töötuna näpp suus pealt, millal need saastapilved meile pähe sajavad. Selline porno tulebki päevapealt lõpetada.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    20.01.2017 11:29
    to: did_186402

    Sorose ülalpeetavad organisatsioonid mitte ei toeta, vaid hävitavad demokraatiat, ise väidavad muidugi vastupidist. Et aru saada, mis toimub, tuleks läbi lugeda Orwelli "1984". Ta kirjutas küll selle kui hoiatava teose, kuid paistab, et teatud seltsimehed on võtnud selle kasutusele kui instruktsiooni. Mida siis Soros promob? Esiteks massiimigratsiooni, rahvuste ja rahvusriikide kadumist, demokraatia põhialuste väänamist vastupidiseks, kus vähemused dikteerivad enamusele, kuidas käituda ja nende õigused prevaleerivad enamuse üle. Kes pole nõus, need demoniseeritakse. (1984 - mõtteroim). Muutunud on veendumuste ja sõnavabaduse mõiste. Nüüd on nii, et osadel teemadel võib rääkida, mida sülg suhu toob, hoolimata sellest, keda ja kui paljusid see solvata võib. (Muuseas, kas sa teadsid, et nt. Rootsis ei ole ISIS'e loosungite levitamine kuritegu, kuigi loogiliselt peaks minema vihakuriteo alla? Rootsis otsustas kohus nimelt, et kuna ISIS kutsub üles vägivallale nii paljude vastu, siis on see suunatud enamuse suunas ja ei saa nii laialdase määratluse tõttu olla vihakuritegu. Just selline suhtumine pärineb Sorose propageeritavatest filosoofiatest). Samas teistel teemadel rääkimine, ka siis kui sellel on faktiline tagapõhi, lõppeb totaalse isikliku rünnakuga vastaspoole poolt ja ka kriminaalkaristusega. Tänapäeval on nimelt okei sind trahvida või panna vangi selle eest, et sa räägid tõtt.
    Lisaks riikide ja rahvuste lammutamisele on Sorose organistasioonid võtnud sihikule ka ühiskonna kui sellise, täpsemalt perekonna. Teadlikult finantseeritakse uuringuid, mis annaksid soovitud tulemuse ja kui ka ei anna, siis teatud informatsiooni põhimõtteliselt ei levitata, kuna see kummutaks nende väited.
    Kas ma jätkan?
    20.01.2017 11:35
    eid_......dd8, väga hea kommentaar!
    Kas sellest ka pimedad nägijaks saavad on ise küsimus!?
    20.01.2017 14:08
    Näha jah kuidas Sorose rahastatud vabaühendused mis toetavad demokraatiat ja sõnavabadust käivad pinda teiesugustele venemeelsetele. Soovitan vähem lugeda vene väljaandeid.

    e-ee ...
    milliseid "vene väljaandeid" ei tohi lugeda?
    :D
    Kui ma loen Koraani, kas ma olen siis moslem? Kui ma loen Piiblit, kas ma olen siis kristlane? Kui ma loeb sm. Hitleri "Mein Kampfi", kas ma olen siis nats? Kui ma loen sm. Trotski "История русской революции", kas ma olen siis bolševik ja trotskist?
    Kui loll peab sm. Tiit olema, et peab erinevate infoallikate võrdlemist "propaganda mõju alla sattumisega"? Kuidas sm. Tiit üleüldse teab, et Venemaa teeb mingit propagandat?
    Vene keelt sm. Tiit ei oska, ühtegi "propagandaväljaannet" iial lugenud ei ole ...
    Kuidas sm. Tiit siis teab, kuidas Vene propaganda töötab? Miks ta nii mõjus on?
    Sm. Tiit on võimeline ainult haledalt kräunuma, kui argumendid otsas "veneemeeeelne".
    Sm. Tiit , kas Te olete idioot?

    P.S.
    Sm. Sorosest. Et "edendab demokraatiat".
    "Ida-Euroopa rahvusriigid on probleem, pagulased selle lahendus" - seda on öelnud George Soros.
    Tsitaat pärineb "venemeelsest" "Postimehes".
    Et Ida-Euroopa rahvaste eksistentsis probleemi nägev substants "arendab demokraatiat"?
    Sm. Stalin kah "arendas demokraatiat", kui Eestit venestas, eestlasi maha laskis ja küüditas?
20.01.2017 08:40
Jah, liberastide Augeiase tallide puhastamisega tuleb kiiremas korra alustada, muidu võib olla lootusetult hilja, pa-ameri lämmataks kogu planeedi.
20.01.2017 09:12
kõik Trumpi ettevõtmised tunduvad olevat toredad ja õiglased. see, et neomaksistlik peavoolumeedia ja globalistid seda ei saali on vasakäärmusalste alatine reaktsioon normaalsuse suhtes
20.01.2017 09:48
Energia ja rändepoliitika peavad olema eelkõige riigi kodanike huvist lähtuvad. Ma arvan, et Trump viib need asjad õigesse suunda. Samas kliimaleppest loobumine on rumalus (kui endal alternatiivi ei ole) ja suvalisele kurjategijale relva omandamise õiguse andmine ei ole kodanike huvides.
    20.01.2017 10:14
    ta ei tahagi suvalisele kurjategijale relva anda. Taustakontrolle tehakse juba praegu ja põhjalikke. Kuulsin tuttavalt et näiteks Texases mis on ise relvasõbralik osariik ei anta sulle relva isegi juhul kui sul on lahutus pooleli ja vaidlus lapse üle käib. Sest lapse üle jagelemine võib niivõrd kuumaks minna et parem kui relva ei ole.
    Probleem on selles et seadusekuulekatele kodanikele tahetakse relva omamine teha võimalikult raskeks. Samal ajal kui kõik need keelud ei takista kriminaalsel elemendil relvade omamist. Chicago, Detroit - need on relvavabad tsoonid kus sina endale relva ei saa. Aga ometi tapetakse seal massiliselt, lapsed saavad kuuli pähe teel kooli, emad teel poodi.
    Tuleb meelde klipp mida ma nägin kus Martin Luther Kingi mingi järeltulev sugulane, vanem naine, kirjeldas et elab kortermajas milles on üür suuresti linna poolt kinni makstud. Aga seal elas ka kahtlast kontingenti, mingid gangi liikmed käivad relvadega ringi igal jumalama kellaajal, ja ta tahtis endale relva osta et turvalisem oleks. Talle öeldi et kui te endale relva ostate siis peate siit majast välja kolima sest siin linnale kuuluvas majas me relvi omada ei luba. Ja ometi gängi liikmed omasid aga keegi nende relvade kallale ei läinud. Kuna ta oli Kingi sugulane siis tema jutt jõudis meediasse kust ta sai tasuta advokaadi kes talle relva õiguse omamise ka välja võitles kuna tegemist oli ebaseaduslike reegliga.
    teine näide, New York. Saatejuht John Stossel ütles et saab mitmeid surmaga ähvardavaid kirju aastas. tahtis relva saadaaga keelduti, kuna kuigi ähvarduskirjad on olemas pole keegi üritanud neid veel täide viia. Ometi põhiseaduse järgi on tal õigus relva saada,
    20.01.2017 11:31
    Millist alternatiivi on vaja pettuse lõpetamiseks? Uut petuskeemi?
    Kliimalepe on RÄKIT, sellel ei ole juba aastakümneid muud põhjust kui allakäinud ärimeeste "huvid".

    Prominentne kliimateadlane dr. Richard Lindzen soovitas kliimateaduse soo kuivendamiseks vähendada kliimauuringute rahastamist umbes 100 korda! See aitaks tema sõnud B-kategooria libateadlased (kes sonivad kooris midagi konsensusest) valdkonnast välja tõrjuda.
20.01.2017 10:43
Eks vabariiklastel läheb temaga raskeks, ta on kärsitu ja ettearvamatu, ballistine tüüp. Usun, et ka tema ministrid lähevad peagi temaga riidu.
20.01.2017 10:51
Huvitav, kuidas julges epl laimu mittesisaldava pealkirja avaldada ?
20.01.2017 16:33
Nojah, ärimees. Raha on peamine ning keskkond ja inimesed on ainult raha saamiseks vajalikud - neist ei ole vaja hoolida, rahast ja rikkusest on vaja hoolida.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega