NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
11.07.2018 05:41
Ida-Saksa juurtega Merkelile ongi Krauss-Maffei tehased arusaamatud. Seal tehti kunagi ju Leopard-2´si.. Trump võiks talle nondest pilte näidata.
11.07.2018 05:49
Midagi hakkab niikuinii juhtuma ja õige varsti, sellisel moel edasi jätkata euroopa ei saa, sohu on see euroopakene jõudnud ja sellised asjad ei jää karistamatta kellele kahjuks kellele rõõmuks, isegi sünnitusosakondi suletakse.........mõtlemiskoht sõjardid...
    11.07.2018 06:22
    Valge ja terve mõistusega inimese kahjuks kogu teemat tõugatakse, neid on liiga palju ja need hakkavad vastu. Vaja on rohkem kontrollitavamat materjali, keda läbi dogmade on võimalik lihtsamalt kontrollida.
    Mida päev edasi, seda võimsam saab olema avapauk ja allakäiguspiraali mängu ilu.
    11.07.2018 09:14
    Ootan, et Trump eurojuhmarditele koha kätte näitab: kui tahate kaitset, makske!
    11.07.2018 09:36
    ...isegi sünnitusosakondi suletakse.........mõtlemiskoht sõjardid...
    Minu arust see ongi meie kaitsepotentsiaali nõrk koht. Kaitsekulutustest tuleks osa raha kulutada iibe suurendamiseks, et oleks inimesi kes eestit kaitseksid. Inimemene ise ongi kõige tõhusam relv.
11.07.2018 06:28
Mitmed euroopa riigi rahvad on aastaid ameerika üle naernud ja neid sõjarditeks kutsunud sest nende sõjaväe kulutused on nii suured. On jah nii suured sest saksamaa, prantsusmaa, itaalia jne riikide kaitsekulud on ka selle sees.
Kui kusagile on vaja sõdureid saata võiks ameerika nüüd pingile istuma jääda ja lasta teistel riikidel seda teha. Ameerikat ei ohusta keegi- miks peaksid nemad 90% NATOst olema? Kui ka varasemad US presidendid olid sellega nõus siis nüüd tuli president kes sellega nõus ei ole. Ja õieti teeb
    11.07.2018 07:29
    Teema pole sõjamasinale kulutatava suurus vaid selle eest saadav efektiivsus ja see on täpselt selline nagu NL-i ajal. Masinavärk on võimas, aga kasu on 0 lähedane, nii ka jänkidega, masinavärk kasutab meeletult ressurssi, aga tulemus on olematu. Tegelikult varastatakse suurem osa sellest lihtsalt ära, igasugu seaduslikke ja ebaseaduslikke nippe kasutades. Selles suhtes said nö venelased teemale pihta ja lasid NL-i kokku kui ebaefektiivse masinavärgi. Kahjuks läksid nad oma entusiasmiga, nagu alati, üle võlli ja lammutasid rohkem kui olnuks vaja.
    Samas said nad ka neist pealemakstavatest liiduvabariikidest lahti, neile las nüüd maksavad jänkid või EL peale. Nagu näha siis maksavadki ja neid ootab sama saatud mis NL-i. Kui sellestei saadud aru enne, siis saadakse aru kui teema on ametlikult kokku jooksnud.
    Jänkid on 90% natost kuna see on nende organisatsioon kolooniate ohjamiseks. Lõpetavad nato lõppeb ka nende koloniaalne valitsemine. Nad ei saa seda teha ilma omale jalga laskmata. Nad üritavad oma teemat ja selle ülalpidamist rohkem kolooniate ja vasallide kaela lükata samas kui nood üritavad peremeest üle lasta.
    Sisuliselt sama teema nagu NL-iga, toida poolt maailma omadest varudest ja enda arvelt. Jänkistan võtab kolooniatelt vähemalt andamit, NL oma kontrollitavatelt ei võtnud sisuliselt mitte kui midagi, maksis lihtsalt peale. NL võis seda omale lubada kuna ressurssi jätkus, aga jänkistanil pole selles teemas just siberit tagataskust võtta, seega kas projektist loobuda või tümikaga andamit suurendada. Viimane ehk tümikas on pisut mäda ja esimest ei raatsi ning tulemuseks saame väga hea segu lagunevast läänest.
    11.07.2018 07:41
    On vaja sõdureid kuskile saata?
    Ise mõtlesid selle välja või? Vaata kuhu Su kallis ameerika sõdureid saatnud on! Sõjavägi peaks olema oma maa kaitseks, mitte et teispool maakera võitlemiseks! Mida on jänkidel asja Süüriasse, Afganistaani, Iraaki??
    11.07.2018 08:29
    Arvaja on meil nagu kuu pealt! Jänkidel on sadu sõjaväebaase üle maailma ja mitmeid aktiivseid missioone praegugi ning üks Iraagi või Afgaani sõda teise järel, aga see kodanik küsib Trumpi andunud fännina, kuhu jänkid sõdureid saatnud on? Piinlik ei ole või!
Kommentaar eemaldatud
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    11.07.2018 07:09
    Kohalike sõnul pool Tapat rasedaks tehtud "väljamaalaste" poolt. Palju õnne neile naiskadele üksikemadena lapsed üles kasvatada, nagu Eesti Nokia kipub olema;) Kui nüüd Eesti diagonaalis neid usa sõdureid (nende seas ka, kmh, teist nahavärvi) täis paigutada, siis ma ei tea. Pigem võiks kohalolek olla sõjatehnika tasandil. USA enda raud meie pinnal, kuulub neile, vaenlasele hoiatuseks et puudutada ei tohi.
    11.07.2018 07:30
    Ungern tahab võõraid vägesid, ju on vaseliini varud suured.
    11.07.2018 08:31
    Mjauu räägib õigust - seal pole vaja isegi kondoome läbi torkida...
11.07.2018 07:01
Saksamaa võiks üldse NATOst välja arvata. Praegu on nad nagu puuk prse küljes.
    11.07.2018 07:33
    Kõik on nato küljes puugid va jänkistan ja nato iseenesest surnud organisatsioon.
    Organisatsioon mis on loodud kaitseks pole ühte päevagi selles funktsioonis eksisteerinud vaid on ainult ründes olnud ja teisi anastanud, okupeerinud ja koloniseerinud. See lõpetab varem või hiljem prügimäel.
    11.07.2018 08:33
    Ja Ameerika sai oma rikkuse maast üles korjates? Orjandusest oled mudagi kuulnud või indiaanlaste massimõrvadest!?
11.07.2018 07:14
Seda lugu pole isegi mõtet lugeda, sest "ajakirjanik" on sügavalt kaldu ning põeb üht T-tähega algavat haigust.
Tegelik teema on siiski NATO liikmete lepingutingimuste räige ja pikaajaline rikkumine.
11.07.2018 08:03
Ida poole NATO ei laiene
11.07.2018 10:03
Arvata võib, et see 35 TUHAT Saksamaa Kaitsjat saavad paigutatud aegamööda lähemale Venemaa piiridele ... ikka nende ulu alla ja leivale, kes hirmu tunnevad. Sest tasuta lõunaid ei ole; pealegi - nad tahavad ka õhtul kui ka hommikul süüa ja veel ka heidutamist harjutada, milleks tuleb ruumi juurde teha. Selleks metsad ida suunas maha võtta ja sillad Abramsi järgi tugevdada.
See kõik läheb meie majanduse arengusse, SKP ju suureneb.
    11.07.2018 11:26
    Elasime ca 50 aastat 100 000+perekonnad Punaarmee üle,elame ka 35 000 NATO sõdurit.Natokad ei vea vähemalt toidukraami kodumaale nagu tegid Vankad nii,et poeletid olid tühjad.
    Ja tol ajal oli hingevaakuv kolhoosi/sovhoosimajandus,nüüd talupoegade majandus.
    Vaskal ei tarvitse muretseda.
    Kelle "meie" majandusest Serviti räägib,mis puutub Venemaa majandus siia?
11.07.2018 10:32
Mõni aeg tagasi räägiti Venemaa NATO liikmelisusest päris tõsiselt ja ei ole kaugel aeg, kui teema taas laual - miks te arvate, et praegune seis igaveseks kestma jääb?!
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega