NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
27.07.2017 00:24
Naftasaadused kurnavad Eestit,meil on piisavalt taastuvenergia allikaid. Vahetagem mootorid elektriliste vastu.
Lembit Merila elektritraktor
on imeline faktor...
    Näita vanemaid (3) Laadin kommentaare...
    27.07.2017 11:20
    Rebits - prügikastiga ei olegi mõtet vaielda :))))
    27.07.2017 11:59
    See on ju selge, et see on mäng kõrgemal tasemel ja rahvale näidatakse tsirkust. Nii süüakse lihtsalt ära väiksed ja nõrgemad suurettevõtted. Suured kalad teevad ikka venemaaga koostööd, mis on varjatud. Kui keegi tahab lisa saada siis hakkabki need asjad rebenema ja rahvas saab asjadest teada.
    27.07.2017 12:10
    Merkel võiks lõpetada Putini Süüria ja Donbassi afääride rahastamise. Kui Vene ei osta Euroopa põllumajandustoodangut, siis mis pagana pärast peaksime meie ostma Vene gaasi ja naftat?
27.07.2017 00:29
Me oleme teada saanud palju huvitavat.
Tuleb välja, et Euroopa Liidu energiajulgeolekut ohustab USA, kusjuures isegi mitte kremlikäsilane trump, vaid USA Kongress, ja Euroopa energiajulgeoleku tagaja on agressor Venemaa.
Tuleb välja, et õukonnameedia USA-foobia ei ole mitte "trumpivastane", vaid ongi USA-vastane.
Nii et Brüssel ja Kreml on liidus USA vastu. Eesti "Lääne Euroopa liitlased" on, nagu selgub, hoopis Vene agressori liitlased, kes sm. Junckeri väitel "tagab Euroopa energiajulgeolekut".
Kas on oodata Brüsselist korraldust, et USA ja Ühendkuningriigi väed peavad Baltikumist lahkuma ja asemele tulevad Brüsseli sõbra, sm. Putini väed, tagama energiajulgeolekut?
Kas "Sirbi" rünnak rahvuskultuuri vastu oli seotud muutusega Brüsseli Kalifaadi välispoliitikas?
27.07.2017 02:13
Huvitav oleks teada Eesti valitsuse seisukohta. Kas võidab rahvusliku julgeoleku esikohale seadmine või juba verre juurdunud lömitamine sakslaste ja prantslaste ees?
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    27.07.2017 06:52
    Kartell läheb omavahel kaklema lömitamisküsimuses.
    Elik, et tuleb lömitada, selles on kartelliparteid ühel nõul.
    Küsimus - kelle ees.
    Variandid - Merkel-Macroni Brüsseli Kalifaat või Venemaa ...
    Probleem on selles, et kaua on Brüsseli Kalifaat ja Kreml eraldi variandid.
    Brüsseli Kalifaat on alustanud majandussõda USA vastu, on alustamas majandussõda Ühendkuningriigi vastu ja võimalik, et mitte ainult majandussõda Poola vastu.
    Samas reaalselt jõudu, sõjalist jõudu Kalifaadil ei ole.
    Saksamaal ei ole sõjaväge, Prantsusmaa armee hävitab lähimal ajal "vaba maailma lootus". Kogu ülejäänud Lääne Euroopa relvajõud on lihtsalt naljakad, koosnevad argadest tolerastidest ja ei kujuta endast sõjalist jõudu.
    Argpüksid jooksevad lihtsalt laiali.
    Märksõnad Hollandi eriväed ja Srebrenica.
    Elik, Brüsseli Kalifaat vajab relvajõudu.
    Elik Kremli.
    On täiesti reaalne, et Brüssel pöördub Kremli poole juba Poola põlvili surumise katse ajal.
    Elik, tolerastid Brüsselist on USA'd sõimates teinud liidu Kremliga.
    Elik iga päev Euroopa Liitu kuulumist tähendab aina kasvavat ohtu eesti rahva füüsilisele eksistentsile.
    27.07.2017 07:48
    Mikser on juba rääkinud.
    Su pessimism on end õigustatud
    27.07.2017 08:03
    Kui röövlid lähevad saagi pärast riidu, siis on mõistlik pisut eemale hoida ja nurgataha varjuda. Las plõksutavad üksteist rahulikult surnuks, maailm saab kohe palju paremaks paigaks. Nii tore on jälgida kuidas kaks suurt, üks impeerium ja üks liit ajaloohämarustesse jälle kaob, nagu poleks olemas olnudki. Paljust jamast saab ühe korraga lahti.
27.07.2017 05:16
EL flirdib Venemaaga, tehes sellele järelandmisi.
27.07.2017 05:23
Venemaa teatas, et vastab seaduse jõustumisele uute USA-vastaste sanktsioonidega
Aru ma ei saa Miks? Venemaa vastased Sanktsioonid pidid ju SuperHead olema :)
Vova ise ütles :)
    Näita vanemaid (1) Laadin kommentaare...
    27.07.2017 07:07
    Venemaa-vastaste sanktsioonide mängimine sm. Merkeli stiilis oligi Venemaale kasulik. Reaalselt midagi ette ei võetud ju.
    Nende varjus sa Venemaa rakendada protektsionismi teatud harudes ja ntx põllumajandus ongi neil jalule tõusnud.
    Praegu rakendasid USA seltsimehed aga tegelikult sanktsioonid.
    Hoop on tglt purustav Vene gaasimajandusele.
    Asi pole ju Nord Stream 2s, hoopis tõsisem, et ohtu sattuvad Hiina-suunalised gaasitrassid. Aga papp selle eest on juba aastal 2014 saadud.
    Niikuinii parseldas sm. Putin gaasi hiinlastele poolnuidu maha. Kui gaadiseadmeid ei tule, on Kreml tõsises jamas.
    Ega Brüsseli tolerastid muidu maske eest visates Kremli päästma viskunud.
    27.07.2017 07:19
    Õigust räägib Ungern. Kogu Venemaa nafta- ja gaasiimemine toimub lääne tehnoloogial. Nüüd aga EL ei saa enam üle 33 protsendise Vene osalusega satse seadmetega varustada. Vova peab ise ämbriga naftat ammutama minema :)
    Aga põllumajanduses Venemaal küll midagi lillelist pole. Ega nad muidu kasvõi Eesti salaJuustust Piiteris sillas poleks :) Ei usu mina, et venemaalane kodumaist poes eelistaks :)
    27.07.2017 14:16
    Loe tähelepanelikult )) Venemaa mitte NSVL))
Anonüümne kommentaar
27.07.2017 06:02
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ilmselgelt" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
27.07.2017 06:28
No Trump ehk nillikski Venemaaga aga USA President pole Vene president, kes vilistab ja Duuma sitsib. USA-s on Võim Kongressil. Trump ongi praegu arvatavasti kaunis tusane sest nii demokraadid kui ka vabariiklased lihtsalt ignoreerisid Trumpi venesõbralikust. Nüüd Trump allkirjastab sanktsioonid hapu näoga sest Kongressis on sanktsioonide poolt ju enamus ning Vova vahib suurte silmadega: ehh bratan.. :) Või vetostab ja Kongress võtab seaduse ilma temata vastu, mis mängib Trumpi siseriiklikult nõrka positsioon. Sanktsioonid tulevad nii ehk naa.
Tegelikuses on see muidugi vandi oma valik: mannapudrust Vene eelarvet õgiv Krimm ning sõda Ukrainas ja sanktsioonid või normaalseks Riigiks olemine. Simpel. Paraku lihtsad asjad on mongolite järeltulijatel üle mõistuse Värk..
    27.07.2017 06:58
    Seda, et sm. Trump olevat sanktsioonide vastu, me ei tea.
    Sm. Trumpi "venemeelsusest" on kisanud need, kes praegu on asunud kehtestama USA-vastaseid sanktsioone Venemaa sanktsioonide eest ja kuulutanud Kremli "strateegiliseks liitlaseks ja energiajulgeoleku garandiks".
    27.07.2017 07:27
    Trump on enamjaolt jätnud enesest ärimehe kuvandi. Poliitikas Trump vaevalt teab pooli Euroopa Euroopa riike nimepidigi. Saksamaad ja Prantsusmaad vast ikka teab :) Mingit kribut Eestit või Islandit vaevalt. Teda ei huvita see lihtsalt. Tema lemmikteema on rohkem Mehhiko ja Hiina. Venesõbralikust me tõesti ei tea peale ta oma sõnade. Putjale lubas ju kalli teha kohtumise ajal :) Samas lasi Süürias 50 Tomahawki Mig-idele ja Su-dele pähe :) Niiet kuni Trumpi teod on sellised siis võib ta mu pärast Vovale luuletusi ka lugeda: mina ei virise :)
27.07.2017 06:40
Lugesin Ungerni kommentaari ja kuidagi väga paha paistab kõik.. vähemalt meie jaoks. Mulle tuli meelde eelmise aasta kevadel nähtud saade Право знать! kus arutati sanktsioonide karmistamise teemat ja kus sakslane Alexander Rahr sõna otseses mõttes lükkas Poola ja Balti riigid tanki. Ta rääkis seal kogu Venemaa ees, et sanktsioonide küsimuses EU ei tantsi Washingtoni pilli järgi. Et kuigi Euroopas paljud riigid tahavad ja mõned isegi nõuavad sanktsioonidest loobumist, siis Poola ja Baltimaad on nii visalt vastu, et nad muust üldse ei mõtlegi. Ja et vaene Merkel on nagu kahe tule vahel, sest tema põhimõte on hoida konsensust. Kes vene keelest aru saab (alates 24:00 min) 🎥 http://bit.ly/2tLwNk9
    Näita vanemaid (8) Laadin kommentaare...
    27.07.2017 11:00
    Selge. Võib olla läksin liiga isiklikuks, kuid emotsioon võttis võimust. Seega pakun välja et minu postitus oli suunatud sinu postituse vastu aga mitte sinu kui inimese vastu. Kahju on see ,et meie nii väike rahvus on jagunenud mitmesse leeri. Jõud kellele on see kasulik on saavutanud oma eesmärgi - jaga ja valitse. Kurb!
    27.07.2017 11:18
    Ära võta kommentaariumi nii tõsiselt. Siin on täiesti ok väikest viisi madistada. Tead kui palju õigeid asju vaidlustes pinnale ujub.. Ei ole harvad ka sellised juhused, et need kes saavad täna sõimata, on homme õiged mehed :)
    27.07.2017 13:02
    Nõus.)) Meie eestlased võime omada erinevaid vaateid asjadele õigemini nii ongi loomulik, aga me ei tohi muutuda üksteisele vaenlasteks. Eelkõige kodumaa ja rahvas ja siis kõik ülejäänu.
27.07.2017 06:45
Maailm on jälle hulluks minemas?Kui nii,siis WW III wellcome,mis muud.Sama oli 39.aastal,kõik muudkui sõlmisid vastastikkuseid koostöö ja abistamislepinguid, USA aga teadis juba ammu,mis sündima hakkab.Kui esimesed riigid olid anastatud ja 41.a. käes,ootasid lõpuheitluse algust-kui ründab esimesena Stalin, siis on Hitler kahe kuuga Atlandi ookeani surutud ja tuleb neid aidata.Kui aga Hitler,siis juba on oodata pikemat madinat ja seda me vaatame pealt ja kui jossil enam pikka pidu pole,aitame neid...Nii ka läks ja nn liitlased said Hitlerist jagu, pool Euroopat jagati ilusti Staliniga ära ja asi vask.Ajalool on tore komme end pöörata ja naasta,sellest õppust võtmine on puupeadest sotsinärudele aga liiga raske,lausa ületamatu raskusega ülesanne.Joodik prantslane ja ohmu sakslane ei hooli ju tegelikult oma liitlastest essugi,peaasi,et vankade puss nende kodud soojaks kütaks,võtku idaosa jälle omale kui tahavad.
27.07.2017 06:48
Täis jobukari
Anonüümne kommentaar
27.07.2017 06:57
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ex-soomlane" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
27.07.2017 07:27
Kogu see jama oli ette läbimõeldud USA-l aga targad ikka arvavad et Ukraina pärast ja Süüria pärast kehtestas USA esimesed sanktsioonid. Kellele neid näljarotte vaja on. Lihtsalt ettekäändeks et tulevikus hakata Pappi kühveldama taskutesse omale. Puhas business ja puru silma puistamine. aga no russofoobe kelle aju on lakanud töötamast ikka kiitsid takka USa-le ta poliitikat. Kui õnnestub Usa-l oma tahtmine saada siis hakkame vaatama oma iga kuiseid arveid. Ja gaas see pole veel kõik...
    Näita vanemaid (6) Laadin kommentaare...
    27.07.2017 09:38
    Mitte mis vaid kes. Vaata peeglisse, saab pilt selgemaks.

    Vaatasin.
    Ei saanud selgemaks.
    27.07.2017 10:13
    Mongoli kits, kes alväärsuskompleksis kutsub ennast Siimuks, tuli majandusest rääkima :) Hahaa :) Mine kasvata Krimmis sibulaid :)
    27.07.2017 11:07
    Mis asi on russofoobia, selle defineeris meie noorema põlvkonna vares-barbarus, sm mikk pärnits ühes oma hiljutises paskvillis. Eestlaste laulupidu! Milleks muidu tulid eesti noored Vabaduse platsile ärajäetud tantsupeo ajal omaalgatuslikult esinema? Puhtast russofoobiast motiveerituna!
27.07.2017 09:09
Juncker on Trumpist küll vähemalt 2x kõrgema IQ-ga aga kummalisel kombel oskab sama madalale laskuda kui vaja sitasti öelda. Vaatasin tema sõnavahetust brittidega ja jättis küll väga labase, üleoleva ja ähvardava mulje. Aadu vuntsid ees puuduvad ainult.
27.07.2017 09:25
))))) kuidas siis ikkagi nii ,sõbrad ju ja liitlased))) no vot selge näide ,et rikas pruut on sõprusest üle ,seda enam et sõprust pole ju olnudki, ikka rohkem peremehe ja sulase suhe))) Hirmuga mõtlen ajale, kui EL paneb oma rahakotirauad kokku, mis siis meil siin sündima hakkab. !!! Lähiajal jookseb kinnisvaraturg kokku ja talv on tulemas))
27.07.2017 09:31
Mina kui eurooplane tahan küll teada, et kui meil on tõsimeelne soov Venemaa Ukraina okupeerimise eest nurka suruda, siis miks me üldse teeme temaga mingit energiaalast koostööd? Mis kuramuse uued gaasitorud?!!? Silmakirjalik on ELi venesuunaline poliitika ja kui USA suudab selle piinliku jama likvideerida, siis jõudu talle! EL peaks välja töötama poliitika, et 10 aasta pärast ei ostaks EL Venemaalt mitte midagi.
    27.07.2017 09:49
    Tahavad küll mõned Vene nurka suruda, teiste arvelt. Aga need teised pole nõus. Peamised venefoobid varsti saavad teada, et neil kõik riigis valesti valitsusest demokraatiani(Poola), või et nad kõik fašistid (Balti riigid), või et nad kõik vargad ja mõrvarid (Ukraina). Nad niigi teavad, kuid keegi siiani pole selle eest tõsiselt küsinud.
    27.07.2017 10:02
    Kõige huvitavam saab olema, kuidas meie erakonnad taolist suunamuutust selgitama hakkavad.
    Seni on kõik vait - isegi EKRE.
    Et tolerastid ja liberastid on šokis - see on mõistatav.
    Et aga ka EKRE juba kolmandat päeva tatti mälub, selle asemel, et olukorda ära kasutada, hakkab sm. Ungernile juba pinda käima. Kõigepealt - tegutsemist nõuavad Riigi huvid; Lääne-Euroopa on meid pmst reetnud.
    Valikud tuleb teha ja kohe - ja see annaks ka dividende ...
    Aga ei midagi.
    Kõik vahivad mokk töllakil ja ootavad, millal Juht suu avab.
    Paistab, et selles kantooras on igasugune iseseisev mõtlemine ära keelatud.
27.07.2017 10:35
Niisiis, prüssel kehtestab "venemeelse" USA vastu majandussanktsioonid, kuna viimane peab reaalselt kinni sanktsioonidest venemaa vastu, prüssel aga tahab iseenda kehtestatud sanktsioone rikkudes edasi aretada koostööd Kurjuseriigiga nord stream 2 rajamisel. Ja kuna Eestile olla oluline roopa liidu ühtsus, siis järelikult toetab Eesti venemaa vastaste sanktsioonide kaotamist ja nord streami ehitust!

Nende kahe asjaga mina kui eestlane mitte mingil juhul nõustuda ei saa! Meie kiltrite, kubjaste ja aidameeste viletsus reedab Eesti riigi ja eesti rahva huvid, selleks et moskva ja prüsseli mõisahärradele meele järgi olla.
27.07.2017 11:06
Ehkki artikkel on üldjoontes ōige, sii vōiks ehk olla rohkem täpsustusi. Olen kindel, et. Saite aru.
27.07.2017 11:42
Igal juhul hr. Trumpi ja USA poolt!
27.07.2017 13:11
Euroopa Liit jääb püsima kui ta muutub majanduslikult iseseisvaks, ta peaks lõpetama kaupade ekspordi ja impordi Venemaaga ja Hiinaga, seda võiks teha ka USA; agressiivne Venemaa koos oma liitlase Hiinaga ohustab demokraatiat ja rahu nii Euroopas kui Aasias ja isegi USA-s, mille elanikud oma pealiskaudsuses lihtsameelselt imetlevad Putin'it rohkem kui Trump'i, kes tegutseb ainult USA huvides.
    27.07.2017 14:25
    Hiina ei ole mitte mingit pidi Venemaa liitlane.
    Peremees ja vasall ei saa olla liitlased, Venemaa on aga Hiina tooraineripats.
    27.07.2017 14:55
    roopa liit ei jää püsima. Tema lagunemine on juba alanud. Kurjuseriigi poolne "internatsionaalne abi" võib protsessi pidurdada, kuid mitte lõputult, sest ka Kurjuseriik ise liigub aeglaselt kuid vääramatult lagunemise kursil.
    27.07.2017 15:18
    Loomulikult ei jää Euroopa Liit püsima. Selleks et püsida on vaja tugevat ja vankumatut väärtustesüsteemi ja USKU. Euroopa Liit selliseid asju ei taha, vaid on valmis ka täpilised dinosaurused eurooplasteks kuulutama, kui dinosaurused ise seda soovivad. Pärast seda peavad kõik "etnilised eurooplased" ja "põliseurooplased" dinosauruste vastu kenad olema, õppima möirgama (?) või prääksuma (?) nagu dinosaurused ning lõimuma dinosaurustega, sest dinosaurustel on trauma ja nad on muidu ka väga toredad, sest nad on "meie dinosaurused".

    Kui Euroopa Liit "poolastuks", siis oleks lootust püsima jääda. See tähendaks aga riikide liitu, mitte mingit sm. Verhofstadti Euroopa impeeriumi fantaasiat.

    Praegune Euroopa Liit ajab aga eurooplastel (!) paratamatult südame pahaks. Minul iga päev aina rohkem ja rohkem.
27.07.2017 18:07
Siin on 04 väga väga kasulikku järeldust! 1. kas mitte Trump ei ole oma tegudes palju venevaenulikum kui obama 2. seega siis FSB & Co koos Usa endise ülemmendiga loobivad pori kuidas saab, siit ka õpetus meile ja ka EU s : 3. Vaadkae kes kisab selle Trump i otsuse vastu ja saategi teada ilma rahata nagu Eestiski kes Fsb jne käest ... saab või on väljapressitav nagu Merkel, kelle kohta on 100X rohkem meterjali kui Trump i kohta ja isegi saadaval, vt ka Dressen jne kes hoiatas : Madisson kes oli kaua Hispaanias asüülis kus Dressen ja Co saatis sinna oma agente teda kiusama. 4 sama värk on ju ka Poola veneaegse kohtunike kaadriga- kisavad juu samad kes selle Ukraina ja Poola kõrvaldamise toru pärast kisavad.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega