Valimised USA-s – sihikul on iga võimalik valija

 (1)

Valimised USA-s – sihikul on iga võimalik valija
Vabariiklaste presidendikandidaadiks pürgiv Mitt Romney ja tema abikaasa Ann kampaaniaüritusel.Reuters

Valimisreklaam muutub aina täpsemini sihituks, valijate mõjutamiseks kasutatakse turunduses ­tuntud nippe.

Ajal, kui vabariiklaste kandidaatidel on olnud eelvalimistel paar nädalat puhkust, on Ameerika meedias pälvinud palju tähelepanu uuenenud valimisstrateegiad, mida kandidaadid kasutavad. USA presidendivalimistel on iga valija eriline. Ja mitte ainult kandidaatide retoorikas, vaid ka kampaaniastrateegias. Möödas on aeg, kui kogu raha kulutati poliitilisele reklaamile, mis üritas veenda võimalikult suuri masse – nii demokraate kui ka vabariiklasi – enda poolt hääletama. Tehnoloogia ja turunduse arenedes on nüüdseks reklaamidel kindlad sihtrühmad ja need muutuvad iga aastaga aina väiksemaks.
Edasi lugemiseks logi sisse, telli digipakett või osta artikkel
0,59 € Osta artikkel
Tutvu maksevõimalustega >>
Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare