Noor pianist ütleb oma muusikavaliku kohta nii: "Koostasin selle listi eelkõige mulle väga hingelähedasest klassikalisest klaverimuusikast, kuid lisaks tõin erilise tähendusega noppeid ka teistest muusikastiilidest, mida naudin - pop-räpp, indie, alternatiivne muusika".

Sergei Rahmaninovi klaverikontsert nr. 2, Sviatoslav Richteri esituses
Paljude pianistide jaoks on Rahmaninovi 2. klaverikontsert üks kõigi aegade silmapaistvamaid teoseid. Olen seda tundide viisi järjest kuulanud erinevate pianistide esituses, kuid minu jaoks kõlab see just Richteri esituses kõige jõulisemalt ja läbilõikavamalt, sest tema rütmitaju on fenomenaalne. Kontserdi 1. osa esimesed akordid on juba nii paljuütlevad ja kui väga tähelepanelikult kuulata, on Rachmaninov üles ehitanud väga loogiliste seostega jutustuse. Kontsert on kuulus ka oma väga laiade akordide poolest, mis nõuavad suurt käeulatust. Loodan, et mu käed veel veidi kasvavad, et saaksin seda ka ise mängida - napilt juba ulatan.

Frédéric Chopin: Skertso nr. 2, Christian Zimmermani esituses
See on üks nendest teostest, mille esitamisest ja kuulamisest on mul keeruline tüdineda. Siin peitub kõike: naljakaid kohti, kurbi, rõõmsaid. Keegi seostas üht osa sellest kujutluspildiga, kus keegi on varastanud kotitäie kulda ja jookseb sellega minema. Mulle nii meeldis see kujutluspilt, et kujutan seda nüüd iga kord ka ise ette.

Johann Sebastian Bach: Inglise süit nr. 2, Ivo Pogorelichi esituses
Ivo Pogorelichi esitus sellest loost on üks nauditavamaid asju, mida kuulata, sest tema mäng tundub nii lihtne ja loomulik! Selle teosega meenub ka üks Richteri kuulsatest ütlustest: „Bachi tuleks kuulata puht-hügieenilistel põhjustel.“

Domenico Scarlatti: Sonaat K208, Simon Powise esituses
Kuulsin seda sonaati ühe noore pianisti esituses, kelle mäng oli nii peen ja tundlik, et see liigutas väga. Scarlatti muusika on ehe näide sellest, et lihtsuses peitub ilu. Huvitavalt ja lummavalt kõlab see teos ka kitarri esituses.

Maurice Raveli “Peegeldused”, Beatrice Rana esituses
Eelmisel suvel kõlas Mänttä muusikafestivalil ühe viimase aja tuntuima naispianisti, Beatrice Rana esituses Raveli tsükkel “Peegeldused”. See oli nii hüpnotiseeriv! Kuna sellel vaiksel koroona-ajal tekkis mul ootamatult palju aega, siis jõudsin ka ise õppida sellest tsüklist kolm osa. Neid esitasin hiljuti Riga Jurmala Music Festivali akadeemia raames korraldatud kuulsa norra pianisti Leif Ove Andsnesi veebi-meistrikursustel. Erilised lemmikud sellest tsüklist on mulle “Kurvad linnud” ja “Paat ookeanil”. “Kurvad linnud” on hästi meditatiivne ning “Paat ookeanil” lugu mängides tunnen nagu ma maaliksin, aga klaveriklahvidel.

Erik Satie - Gymnopédie nr. 1, Joanna MacGregori esituses
Lugu kuulates on keeruline aru saada, mis meeleolu see endas täpselt kannab. Selles on sügavust, küsimusi, poolikuid vastuseid. Kuulan seda lugu ikka ja jälle, olles erinevates meeleoludes ja üritan tabada, kas see on pigem mõtlik või melanhoolne.

Lil Peep - The Brightside
Lil Peepi muusika on inspireeriv ja tema lugude laulusõnad kõnetavad mind. Just nimelt see laul teeb mind kohati lootusetuks ja lootusrikkaks samal ajal. On irooniline, et lugu räägib sellest, kuidas asju tuleb vaadata helgemast küljest, kuid loo alatoon ja meeleolu on melanhoolsed.

Mon Amour - Rejjie Snow
See lugu on hea chill vibe’iga. Mulle meeldib, et seal on kokku pandud erinevaid muusikalisi elemente: räpp, meloodilised meloodiad, prantsuse keel. Lugu on ka mõnusalt sürr.

Tšaikovski klaverikontsert nr. 1, minu esituses
Tšaikovski esimene klaverikontsert on klassika ülivõrdes. Selle suursuguse teose esitamine ERSO-ga Eesti Pianistide Konkursil on mu üks võimsamaid mälestusi. Salvestust kasutati hiljuti ka Itaalia Fondazione Accademia Perosi veebikontsertide sarjas CouchConcerts, millele jagas kommentaare Itaalia La Reppublica ajalehe muusikakriitik Nicola Gallino (sellele veebikontserdile ongi ülalolev link).

„Fly me to the moon“, F. Sinatra esituses
See lugu sobib enne magama jäämist kuulamiseks. Soovitan Youtube´st üles otsida ka versioon “from another room and it’s raining”, sest see on väga rahustava toimega.

Tähe-Lee Liiv (2003) alustas klaveriõpinguid Tallinna Muusikakeskkoolis Maigi Pakri klaveriklassis. Alates 2013. aastast õpib ta klaverit Tallinna Muusikakeskkoolis Marrit Gerretz-Traksmanni klaveriklassis ning alates 2019/2020 õppeaastast lisaks ka Ivari Ilja juhendamisel. Alates 2018. aasta sügisest õpib Tähe-Lee paralleelselt klaverit Sibeliuse Akadeemias Hui-Ying Twastsjerna klaveriklassis.