Lumehangedes nähtav punane aine on liivaga segatud plast. Tallinna transpordiameti juhataja Andres Harjo märkis septembris Fortele, et punase värvi puhul on tegemist klassikalise plastikuga, mille sisse on puistatud abrasiivmaterjali haardeteguri suurendamiseks. Tallinna abilinnapea Andrei Novikov ütles toona Forte küsimusele vastates, et kokku kanti 2021. aastal rattaradadele 50 000 ruutmeetrit punast ainet ning selle paksuseks on vähemalt 2 millimeetrit. Kokku kulus materjali seega vähemalt 100 000 liitrit.

Tallinna Transpordiameti juhataja Andres Harjo kommenteeris, et rattateede märgistuse taastamine on plaanitud kohe, kui ilmastikutingimused seda võimaldavad. Praegu on näha mitmes asukohas, sealhulgas viidatud piltidel, kuidas on märgistusele mõju avaldanud sõidukite naastrehvid. Punase ja valge markeeringu ebavõrdne kulumine tuleneb asfaldile kantava materjali paksusest – kuna kogemus varasemast puudus, siis punase markeeringu paksus oli nõutavalt 2 millimeetrit, mis tundub olema ebapiisav. Samas on igal kevadel näha, et ka valge märgistus on naastrehvide tõttu oluliselt kulunud ja vajab uuendamist. Sellised tööd, kus on näha materjali loomulik kulumine, teeb linn oma eelarvest. Märgistuse kulumine, mis on tingitud tööde tehnoloogilistest puudustest, tehakse garantii korras ja lepingupartneri kuludega.“

Tallinna abilinnapea Vladimir Sveti sõnul liigutakse samm-sammult selles suunas, et kogu talve vältel oleks linn ka rattaga sõidetav ja selle nimel tegeletakse nii taristu välja ehitamisega kui ka hooldamise praktikate parandamisega ja hooldusintensiivsuse tõstmisega. Ta lisas, et kõige olulisem tegevus talvise hooldamise suunas on tegelikult korralike rattateede väljaehitamine, kuna nende tõhusat hooldamist annab korralda palju paremini võrreldes teeäärsete rattaradadega. Linna selle aasta eelarves on 1,5 miljonit eurot uute rattateede projekteerimiseks, lisas Svet.