MAAILMA MADALAIM: Rinspeed Advantage R one on oma 97sentimeetrise kõrgusega väidetavalt maailma madalaim auto. Bensiini ja vedelgaasi tarvitava mootoriga ühekohaline sõiduk vajub kiiremal sõidul veel 3 cm madalamaks.

EESTI UUS RAHVAAUTO? Peugeot 307 võistleb mõõtmeilt ja loodetavasti ka hinnalt Ford Focuse, Opel Astra, VW Golfi jt. sellistega, kuid on välimuselt selgesti Eesti viimaste aastate menuauto 206 sugulane. Seega on siin ilmselt ainest müügitabeli uueks tipuks.

MOEKAMALT PIKNIKULE: Toyota väiksema 7kohalise mahtuniversaali Picnic vahetab välja sama mahukas Avensis Verso. 465 cm pikkuse auto saab alates sügisest osta 2liitrise bensiini - (150 hj) või diiselmootoriga (116 hj).

ROTSTER KOREAST: Hyundai sportliku lahtise auto prototüüp HCD6 liigub 2,7liitrise V6mootori jõul. Maisematest sõidukitest tõi Hyundai Genfi uue suure maastikuauto Terracan.



3LUUKPÄRA-BEMARI: BMW 3. seeria mudel Compact tuleb alguses müügile mudelitähistega 316 ti ja 325 ti - seega vaid võimsaima ja nõrgima mootoriga.



LANCIA THESIS: Fiati kontserni esindus-autot käitab 215 hj pakkuv bensiinimootor, kuid saadaval on ka turbodiisliga variant.




VAESE MEHE LIMUSIIN: “Kas oled kunagi kas või unistanud, et ostad uue limusiinkerega mersu?” Nüüd on õige aeg käes - 17 cm pikemaks jätkatud ja tänu sellele avarat tagaistmeruumi pakkuv A-klassi Mercedes tuleb tavalisest A-st vaid 10% kallim.

BERTONE FILO: Itaalia autodisaineri, Nokia, Bose`i ja SKFi koostöös valminud sõiduk on rooli ja pedaalideta. Juhtorganeid asendab armatuurlaua vasakusse või paremasse serva liigutatav paneel, mida keerates ja mille lüliteid vajutades ideeautot juhitaksegi. Sestap poleks tulevikus
vaja eraldi vasak- ja parempoolse
rooliga autosid.