Muidugi kõlas avanumbrina Aare-Paul Lattikult Johann Sebastian Bachi orelimuusika – tema Prelüüd ja fuuga Es-duur BWV 552. Ka kaks järgmist oopust esitati ansamblis oreliga: Tomaso Antonio Vitali „Ciacona“ viiulile ja orelile ning Gabriel Fauré „Siciliana“ tšellole oreliga, mille järel Aare-Paul Lattik esitas prantsuse klassikast veel César Francki „Finaali“ oopus 21 orelile. Koos Aare-Pauliga klaveril esitas tšellist Fjodor Kirillov Maria Teatri orkestrist Mjaskovski Sonaadi nr 2 tšellole ja klaverile oopus 81.

Kammerõhtu lõputeoseks mängiti Antonín Dvořáki viieosalist tsüklit „Bagatellid“ kvartetile oopus 47. Kogu õhtu kavas tegid viiuldajatena kaasa Jevgenia Lubjantseva ning Jekaterina Baranova.

Aare-Paul Lattik on üks meie väheseid organiste, kes praegu peab oluliseks sidemete hoidmist Venemaa muusikaeluga. Teda oodatakse seal ning võetakse alati hästi vastu.

Eesti Kontserdi tiiva all tegutsev Peterburi Jaani kirik kogub aga mainet metropoli muusikaelus. 30. juuni pärastlõunal esinevad seal sonaatide õhtuga tšellist Olesja Babenkova ja pianist Natalia Vokina.

Juulikuul on Peterburi Jaani kirikus vähemalt neli kontserti. Tuleb kolm koorikava: 7. juulil Kadrina segakoor, keda juhatab Eve Vunk ning kel kavas ka eesti muusikat, 14. juulil läti segakoor Dziesma ning 28. juulil Kuressaare Laurentiuse koguduse segakoor Sauer Saaremaalt. Kõik koorikontserdid toimuvad laupäeviti algusega kell 14. 8. juuli õhtul esineb Jaani kirikus soolokontserdiga ka USA pianist Clara Campbell Christian, kes juunikuul andis menuka doktorikontserdi Evanstonis ning esitab nüüd Peterburiski Sergei Prokofjevi ja ameerika heliloojate loomingut.

Aare-Paul Lattiku viimatine esinemine Venemaal toimus 10. mail Saraatovi Konservatooriumi Suures saalis, kus ta andis oreliõhtu, kavas Bachi kõrval rida prantsuse heliloojaid ning Arvo Pärdi „Trivium“. Eesti organist juhatas Saraatovis ka orelitudengite meistriklassi, kus samuti osutas peatähelepanu prantsuse muusikale.