Peale sisenemist komposteerisin ühe lisapileti, kuna oman kehtivat ID-piletit (ostetud 14.11.2006 kehtivusega 11.02.2007.a.). Paar maja edasi peatasid bussi kinni FALCK-i kontrolörid ja üks naisterahvas palus minul esitada sõidupileti. Ulatasin talle augustatud lisa sõidupileti, kuna oman ID-piletit ja hakkasin kotist otsima ID-kaarti.

Kontrolör samal ajal rebis katki lisapileti.

Kuna mu kindad kukkusid maha ja nende ülesvõtmisele kulus ka väheke aega (10 sek), siis ma ei jõudnud talle hetkega esitada ID-kaarti või juhilube, mis mul olid mõlemad käekotis (samuti oli kotis Tallinna Transpordiameti ID-pileti arve).

Seepeale KÄSKIS kontrolör mul bussist maha astuda, kuna nad ei tohtivat bussi kinni pidada!!!??

Et kontrolöridele mitte vastu hakata, siis astusingi bussist välja, PALUDES samal ajal mitte lasta bussil edasi sõita, sest see oli viimane ekspress, millega ma oleks tööle õigeks ajaks jõudnud, ja kuna leidsin ning esitasin bussist väljudes koheselt ID-pileti arve!

Aga kontrolörid lasid bussil edasi sõita!!!

Lõpuks leidsin käekotist ka juhiload, mille esitasin kontrolörile. Kontrolör väitis, et "see ID-pileti arve võib olla minu ema oma"???!!. Siis palusin MINA tal kontrollida minu isikukoodi ja pileti oma. Seepeale ei vastatud musta ega valget, isegi ei VABANDANUD!!!!

See toiming kokku ei võtnud aega rohkem kui 2 minutit ja nad pidasid juba kinni järgmist bussi nr.10.

MINA AGA OLIN VIIMASEST EKSPRESSIST MAHA JÄÄNUD, HILINESIN TÖÖLE JA SAIN ÜLEMUSE KÄEST NOOMITUSE!!!.

Kuna ma edasi sõitsin trolliga,siis kes kompenseerib mulle tekitatud moraalse kahju(noomitus töö juures) ja kulutatud raha lisapileti ostmisele???(see on mul alles)

Aus ID-pileti omanik Raili Rabi