Liiklusteadlane, TTÜ emeriitprofessor Ilmar Pihlak on Tallinna ja Helsingi püsiühenduse projekti analüüsinud ning avastanud võimaliku puuduse, mille ärahoidmine väldiks hiljem olulisi ümberehitusi. Asi puudutab Ülemistele rajatavat raudteejaama, Eesti mõistes megavaksalit, millest peaks saama Rail Balticu reisirongide lähtejaam. Peale selle oleks see Tallinna linna ühistranspordi- ja maaliinide bussijaam ja ilmselt läheks selle kaudu trammiliin lennujaamani. Ühisterminali lahenduseks korraldati mullu arhitektuurikonkurss.Laekunud töödest tunnistasid Tallinna linnavalitsus, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ja Eesti arhitektide liit parimaks töö „Tagasi”. Efektne „ämblikhoone” raudtee kohal oleks hea maamärk ja nutikas viis linnaruumi kasutada.