Hullud päevad läksid lahti
Suurim rüselemine oli allkorrustel parfümeeria- ja toiduosakondades, kus müüdi tavapärasest mõne krooni võrra odavamat kaupa. Stockmannist jätsid vähesed ostmata kaks krooni ja 90 senti maksnud glasuurkohukesi, ka 79-kroonine lõhefilee kilohind oli soodne. Nelja ja poole kroonised maitseained olid aga nii menukad, et kasti kohale kummardunud prouade selja tagant polnud möödujail võimalik näha, mida üldse müüakse. Kaaluvalt katsuti neli krooni maksnud karedaid pesukäsni ja vurtsutati õhku 15- krooniste deodorantide sisu.
Kaubamajas meeldisid nais-ostjatele lahtiste kingade ja kevadjakkide valik, eriti natuke alla 500 krooni maksnud beeist ja mustast kunstnahast poolpikad jakid. Neid prooviti selga käigu pealt ja vahel peeglist sobivust vaatamatagi.
Kui kaubamajas oli ostjate vahel liikumis- ja hingamisruumi, siis Stockmann oli puupüsti täis. Kes tahab sinna ostudele minna, võiks võtta kaasa seljakoti, kuhu üleriided panna, muidu voolab higi peagi üle keha nõredena. Samuti peab arvestama sellega, et toiduosakonnas on tublid kassajärjekorrad, mida ei kiirenda palju ka kaubamaja-poolsed pakkijad, kes ostud kähku kollastesse kilekottidesse topivad.
Turundusjuhi Ene Andruskevitšuse sõnul on ostjaid seinast seina. Kohe avamise hetkel tormas näiteks poodi seltskond, kes on aastaid hulludelt päevadelt jahtinud muidu palju kallima hinnaga müüdavaid disainerirõivaid.
“See on kindel ja teadlik grupp inimesi, kes ostab kuulsaid firmamärke. Neljapäeval on näiteks meil soodsamalt Armani,” andis hullude päevade puhul mesilasekostüümi kandnud turundusjuht tänaseks ostusoovituse. Veel tasub tema sõnul osta soodsa hinna ja hea kvaliteediga spordirõivaid ning majapidamistarbeid.