“Esialgu panime Vasalemma ühe reisirongi ootepaviljoni. Kui see paar kuud vastu peab, siis paneme teise veel,” ütles Elektriraudtee kliendisuhete juht Andres Puskar.

2,6 meetri kõrguse sinise ja halli värvikombinatsiooni kasutava ootepaviljoni disainis Valeri Rossar. Paviljoni sügavus on 1,9 meetrit ja pikkus 3,8 meetrit.

“Paviljonil on teraskonstruktsioon, mineriitplaat ees- ja tagaseinas, paksust klaasist küljed ja kergklaasist katus. Paviljoni valmistas OÜ Gento, mis oli konkursil kõvasti odavam kui teised,” rääkis Puskar.

Moodultoodang võimaldab mitut paviljoni omavahel ühendada. Et vagunisaatja ühest perrooni otsast takistusteta teise otsa näeks, on paviljoni küljeklaasid kitsamad kui bussiootekohtades. Kambakogunemiste vältimiseks ja joodikute tukkumise takistamiseks ei pane Elektriraudtee ootepaviljoni istepinke.

Vasalemma jaamahoonet kasutab jaamakorraldaja ja maja ei kuulu vallale, kuid vallavalitsuse andmetel on inimesi aeg-ajalt siiski katuse alla lubatud.

Sarnaste paviljonide saamiseks on Elektriraudteega koostöölepingu sõlminud Kehra linnavalitsus ning Aegviidu ja Saue vallavalitsused. Elektriraudtee esindaja sõnul on Harjumaa 36 peatuskoha 57 perroonist järgmise aasta lõpuks ootepaviljonidega varustatud vähemalt 25 peatust.