Viimane betoonist teelõik kaob kahe aasta pärast
Ümberehituse eesmärk on tõsta teelõigu ohutust ja muuta liiklus seal sujuvamaks. Seepärast näeb projekt ette Väo ja Maardu sõlme lahendamise eri tasandi ristmikena.
“Märtsi lõpul sõlmitud projekteerimis-uurimislepingule on alla kirjutanud EA Reng AS Eestist ning Cowi A/S Taanist,” ütles maanteeameti peaspetsialist Andres Brakmann. “Ettevalmistavad uurimistööd algasid juba 1. aprillil,” märkis ta.
Tema kinnitusel on praegu osalise betoonkattega teelõigudel betoon juba asfaldiga asendatud, nüüd saab uue katte ka Väo–Maardu teelõik.
Lepingu hind on 457 625 eurot, millest 75% maksab Euroopa Liidu ISPA abiprogramm.
Tee-ehitusprojekti kestus on aasta. Rekonstrueerimisega on plaanis alustada 2005. aastal.
Betoonkattega Tallinna– Narva maantee valmis Saksa sõjavangide tööga pärast Teist maailmasõda.