45-minutilises etenduses on lisaks tantsule ka üsna palju teksti, mis välismaal mängides on ingliskeelne, Eestis aga suuremas osas eestikeelne. Muusikaks valis Kangro katkendi Sergei Prokofjevi loomingust. “Katkend Prokofjevilt on etenduses lihtsalt seepärast, et ma tsiteerin ühte oma varasemat teatrikogemust.”

“Mart on Stage” esietendus kolmapäeval Prantsusmaal Valencienne’is “Lignes de Corps” festivalil, sest eelmisel aastal võitis Kangro sellesama festivali ja talle pakuti võimalust uus etendus seal ette valmistada.

“Kuna mul on olnud väga head tingimused, kolm nädalat saali ja kogu tehnilise varustuse kasutamist, olen saanud teha ka läbimänge publikuga, vastukajad on olnud seni väga positiivsed,” rääkis ta.

Tallinna Pedagoogikaülikoolis tantsualase hariduse saanud Kangrole on “Mart on Stage” teine sooloetendus. Ta esimene soolo “Start. Based on a True Story” esietendus 2001. aastal Von Krahli teatris ja on olnud üks Eesti edukamaid kaasaegse tantsu etendusi, mida on mängitud juba kümnes riigis.

“Kuigi teen vahepeal kaasa ka grupitöödes, näiteks viimati Thomas Lehmani ja Xavier Le Roy’ga, meeldib mulle soolo-etendust teha. Soolot seepärast, et kuna ma töötan teatrisemiootiliste ja eksistentsialistlike teemadega, siis on väga raske panna teisi olukordadesse, mis pole väga mugavad. Ausam on need enda kulul ära teha.

Praegu on selles mõttes lihtsam, et pole teiste inimeste ees vastutust, aga samas raskem, sest pead ennast kogu aeg kõrvalt jälgima. Kui need arenguetapid on läbitud, siis hakkan kindlasti ka rohkem koostöid tegema,” lausus Kangro.

Pärast nädalalõpu etendusi võib “Mart on Stage’i” Eestis näha alles kevadel.